heleen1983
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 jan 2007
Hallo
Ik had een vraag over de wizard bestanden overzetten
Ik heb het vermoeden dat er iets mis is met mijn computer( hacker,spywarre,virus o.i.d) maar weet dit niet zeker, Ik heb al 2x gezien dat in mijn snelstart( onder de startknop) de wizard bestanden overzetten stond, terwijl ik hierzelf niet mee bezig ben geweest.
Nu is mijn vraag: Kan het zijn dat er een hacker o.i.d in mijn computer aan het rommelen is en bestanden heeft overgezet van zijn computer naar de mijne of andersom?
Ook kan ik sinds kort systeemherstel niet meer uitvoeren( wel in de veilige modus).
Weten jullie ook hier een oplossing voor.
Ik heb al laten scannen met:
Kaspersky
Ad aware
Windows defender
Malewarebytes.
Deze vinden wel telkens kleine dingetjes maar die zouden niet gevaarlijk zijn, die verwijder ik ook elke keer.
Bij kaspersky heeft hij wel dit gevonden:
Riskware Invader
Riskware Hidden data Sending.
Deze heeft hij automatisch met succes geneutraliseerd.
Wel heb ik vorige week ook een topic geplaats omdat er bij mij na installatie van een legaal spel (in de winkel gekocht) KABOBO geinstalleerd was, dit schijnt iets van spyware te zijn,maar al mijn beveiligingsprogramma's vinden niets.
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat er mis is met mijn computer.
Alvast bedankt,
Heleen
Ik had een vraag over de wizard bestanden overzetten
Ik heb het vermoeden dat er iets mis is met mijn computer( hacker,spywarre,virus o.i.d) maar weet dit niet zeker, Ik heb al 2x gezien dat in mijn snelstart( onder de startknop) de wizard bestanden overzetten stond, terwijl ik hierzelf niet mee bezig ben geweest.
Nu is mijn vraag: Kan het zijn dat er een hacker o.i.d in mijn computer aan het rommelen is en bestanden heeft overgezet van zijn computer naar de mijne of andersom?
Ook kan ik sinds kort systeemherstel niet meer uitvoeren( wel in de veilige modus).
Weten jullie ook hier een oplossing voor.
Ik heb al laten scannen met:
Kaspersky
Ad aware
Windows defender
Malewarebytes.
Deze vinden wel telkens kleine dingetjes maar die zouden niet gevaarlijk zijn, die verwijder ik ook elke keer.
Bij kaspersky heeft hij wel dit gevonden:
Riskware Invader
Riskware Hidden data Sending.
Deze heeft hij automatisch met succes geneutraliseerd.
Wel heb ik vorige week ook een topic geplaats omdat er bij mij na installatie van een legaal spel (in de winkel gekocht) KABOBO geinstalleerd was, dit schijnt iets van spyware te zijn,maar al mijn beveiligingsprogramma's vinden niets.
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat er mis is met mijn computer.
Alvast bedankt,
Heleen