Wizard CD branden herkent CD niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orinoko

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2001
Mijn wizard CD branden herkent een lege CD niet meer. Foutmelding: doe beschrijfbare CD in station. Ook nieuwe DVD wordt niet herkend. Beschreven DVD wel.
Systeem is WinXP, brander LG (HL-DT DVDRAM GSA-4082B). Zou even wat fotootjes op CDeetje zetten.
Het probleem doet zich pas sinds kort voor, nadat computer opnieuw is geinstalleerd.

Alle drivers voor je moederbord wel geinstalleerd?

Het installeren is door professionals gedaan. Van drivers en moederborden heb ik verder weinig kaas gegeten.

Orinoko

Om een paar drivers te installeren hoef je geen verstand van pc'ste hebben die krijg je normaal bij de pc geleverd als het goed is en anders even downloaden op de site van de fabrikant van het moederbord.
Is dit niet mogelijk omdat je er geen verstand van hebt, en de kennis niet een beetje wilt uitbreiden, dan zou ik de kast maar retour brengen naar je pc leverancier want dan heeft vragen stellen geen zin meer want je zult je toch een beetje moeten gaan verdiepen hoe je de oorzaak op kunt lossen.

Jeetje, ik wist niet dat ik op de site van gepensioneerde onderwijzers was beland. Ik stel gewoon een vraag. Dan verwacht ik al dan geen antwoord en geen belerend vingertje. Ik ga elders wel een oplossing zoeken. En pas op met dat zwaaien met dat vingertje, er zijn mensen die daar nog meer allergisch voor zijn dan ik.

O.

Ik weet niet wat erger is, een belerend vingertje of een kort lontje.

Weet ook niet of je weet wat de bedoeling van computerforums is, hier worden dagenlijks mensen door problemen heen geloodst waar ze totaal geen verstand van hebben.

Laatst bewerkt:
Mensen, wat een ingewikkeld gedoe allemaal.
Ik stel een vraag.
Ik hoop dat er mensen zijn die mij op weg kunnen helpen.
Maar, wat blijkt: het is zondag: de predikers hebben de eens zo behulpzame site overgenomen.
Daarvoor kan ik gewoon naar de kerk om de hoek.
Ik ga nu naar een site waar ze er echt verstand van hebben.

O.

Orinoko zei:
Het installeren is door professionals gedaan. Van drivers en moederborden heb ik verder weinig kaas gegeten.

Orinoko
Je moet even de drivers installeren van je moederbord, en pasklare antwoorden hebben we niet je zult zelf wel meedewerking moeten verlenen, of zelf even wat proberen.
Op andere sites hebben ze ook geen pasklaar antwoord.
Zelf even wat uit proberen met hulp van een ander, daar los jij je probleem mee op.
We probereb iederéén voort te helpen
.

Orinoko zei:
Mensen, wat een ingewikkeld gedoe allemaal.
Ik stel een vraag.
Ik hoop dat er mensen zijn die mij op weg kunnen helpen.
Maar, wat blijkt: het is zondag: de predikers hebben de eens zo behulpzame site overgenomen.
Daarvoor kan ik gewoon naar de kerk om de hoek.
Ik ga nu naar een site waar ze er echt verstand van hebben.

O.

Dit soort opmerkingen geven we geen antwoord op, toond maar weer hoe mensen kunnen reageren, terwijl je het goed met ze voor hebt "jammer" hier besteed ik mijn tijd niet aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan