wizard herkent camera niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

snelsnel

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2003
Berichten
151
Hallo,

Ik heb een Trust 610 LCD Power@m digitale camera die niet door Windows XP herkent wordt. In de verkenner is wel een tijdelijke harde schijf zichtbaar. Overhalen van de foto 's kan nu alleen maar of direkt vanaf de tijdelijke harde schijf (waarbij je steeds de foto 's moet hernoemen), of via Ulead, maar de wizard van XP is niet aan te roepen en ook Adobe Photoshop herkent de camera niet. Volgens de website van Thrust zou de camera XP compatible moeten zijn. Drivers van de website zijn dezelfde als van de installatie-cd.

Alvast bedankt,
snelsnel.
 
Ja,maar je kan dan,neem ik aan,toch wel gewoon alle foto's van die externe harde schijf,die je pc dus wel herkend,gewoon slepen naar een door jouw gekozen map op je harde schijf?

F..k the wizard zou ik zeggen!
 
De foto's zul je sowieso moeten hetnoemen omdat ze allemaal opgeslagen worden volgens ID's en nummertjes dus daar ontkom je niet aan. Graag zou ik willen weten wat voor foutmelding Win XP dan geeft wanneer je probeerd toch de foto's op te halen via de XP wizard. Of anders wat Photoshop zegt.
Heb je het ook al bij iemand anders geprobeerd?
 
Inderdaad, slepen en neerzetten gaat goed maar buiten dat ik van nature nogal lui ben (gemak -lees Wizard- dient de mens) ben ik ook nog nieuwsgierig naar het waarom van het disfunctioneren. De Wizard F..ken lijkt mij persoonlijk een vrij statisch gebeuren, dat laat ik liever aan anderen over.

Volgens mij hernoemt de Wizard ze automatisch bij dubbele namen (AAAA001 en zo), verder komt er geen enkele melding tevoorschijn. Bij het aansluiten op de pc vraagt Windows welke actie het moet ondernemen. Openen in een map of via de Wizard camera 's en scanner 's. Dat laatste werkt dus niet.
Ik heb het inderdaad nog niet elders geprobeerd maar weet van een maatje met een ouder model Trust als de mijne dat dit wel goed verliep via de Wizard.

Groet,
snelsnel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan