Kenju
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 jul 2001
Ik wilde de Remote Desktop Client proberen tussen twee computers. Van de boven-PC naar beneden lukt het wel, maar andersom niet, Tevens kan ik beneden wel de gedeelde mappen van de boven-pc bekijken, maar andersom niet. Ik heb geprobeerd de 'wizard netwerk instellen' te doorlopen op de benenden-PC, maar ik krijg dan de medling dat er een fout opgetreden is, de wizard niet voltooid is, en dat ik kan proberen om de wizard nog eens te doorlopen met andere instellingen (wat voor mij hetzelfde effect heeft, daarbij kloppen die instellingen dan niet) of handmatig de instellingen in te geven etc.
De boven PC maakt gebruik van Zonealerm pro. Die laat dus wel de RDC door en ook de bestands/printerdeling is geen probleem (als ik beneden die bestanden wil bekijken). De benedencomputer heeft Kaspersky internet Security, maar zelfs als ik die helemaal uitschakel en ook 'guard' uit de processen haal in taakbeheer, werkt het niet.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
De boven PC maakt gebruik van Zonealerm pro. Die laat dus wel de RDC door en ook de bestands/printerdeling is geen probleem (als ik beneden die bestanden wil bekijken). De benedencomputer heeft Kaspersky internet Security, maar zelfs als ik die helemaal uitschakel en ook 'guard' uit de processen haal in taakbeheer, werkt het niet.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?