Wizard nieuwe hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnMGD

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2004
Berichten
64
Heb op mijn computer Windows XP Pro gezet, ca een half jaar terug i.p.v. Vista.
Sinds een half jaar draait dit perfect. Sinds een paar dagen verschijnt, bij het starten van de computer, een venster op mijn beeldscherm dat "de wizard nieuwe hardware heeft gevonden" en wel een "HID Compliant besturings apparaat". Maar ik heb sinds een half jaar geleden niets meer verandert aan mijncomputer, geen nieuwe hardware, niets !
Bij wegklikken van het scherm popt hij na een paar seconden weer op en is niet weg te krijgen, heb ook bij aparatenbeheer gekeken en het betreft vier (4) onbekende apparaten bij Human Interface Devices. Ik heb wel 4 front cardslots op mijn computer, heeft dit er iets mee te maken of is het wat anders, in kort hoe krijg ik die melding weg bij opstarten van de computer ?

Groeten

JMGD.
 
Iso

Heb je toevallig niet ergens een usb in laten zitten.
Het kan ook liggen dat je een simulatie programma hebt om iso's te gebruiker.
Bijvoorbeeld daemon tools.
 
Heb de fout ontdekt ! Had namelijk een beeldscherm uitval en vermoede dat de video kaart kapot was, heb daarom de computer opengemaakt en de video kaart getrokken, schoongemaakt, ook de contacten en er weer in gemonteerd. Beeldscherm werkte hierna weer (Vervuiling door statische elektriciteit ??), had echter ook alle USB aansluitingen er uit getrokken, een ervan was van mijn BELKIN switch (voor twee computers op een keyboard). Heb deze USB tijdens bedrijf getrokken en weer terug gestoken in computer en apparatenbeheer was weer in orde. HOERA!!
Bedankt voor de hulp.

JMGD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan