wizard nieuwe verbinding xp pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
HELLUP...
ging upgrade uitvoeren en daarna is mijn verbinnding met internet verdwenen. Simpel zou je zeggen± ff een nieuwe verbinding maken. Maar dan krijg ik dus ± zie bijgevoegd plaatje. Ik kan de bovenste twee opties niet meer gebruiken en krijg ze ook met geen mogelijkheid terug. Ik wil gaan internetten via de kabel, maar op deze manier kan ik niet voor dat modem kiezen....
HELLUP... wie weet wat ik aan moet passen=
enne.. systeemherstel werkt niet, want hij heeft alle momenten van voor de upgrade doen verwijnen...
 
helaas

Maar die optie (de bovenste) is juist niet te kiezen!
 
Volgens mij heb je gewoon die op je bijlage is geselecteerd nodig voor je kabel verbinding.
Ik zit zelf ook op de kabel en moet ook voor een LAN-verbinding kiezen.
 
Re: helaas

Geplaatst door DaanM
Maar die optie (de bovenste) is juist niet te kiezen!

Je stelt toch je vraag in het hoofdstuk 'kabelverbinding'?
Dan is de onderste dus de enige mogelijkheid.
 
nee

Ik heb die verbinding ondertussen wel 10 keer gemaakt dus ik weet echt dat ik het bovenste knopje moet aanklikken. Gewoon een kabelmodem (televisiekabel). En geen snelle toestanden. Maar ik ben inmiddels een klein stapje verder dus ik hoop dat er iemand is die me een goede suggestie kan geven...

Om een nieuwe verbinding te maken moet je Remote Access Auto Connection Manager starten. Maar dat zou automatisch moeten gebeuren. Probeer ik via `services` het toch te starten krijg ik foutmelding 1068. Maar daarover kan ik niets vinden. Ik heb de foutmeldig nog even precies als bijlage erbij gedaan. Ik hoop dat iemand me vreselijk kan helpen...
 
Je moet toch echt de onderste hebben hoor, de bovenste geld voor een inbelmodem, en jij hebt kabel zeg je...............dus!?

Denk dat je iets niet goed doet, heb je geen foutmeldingen in apparaatbeheer?
 
echt niet

Nee echt niet.. sorry.. maar dat modem heb ik al tig keer zo geinstalleerd. En het feit dat de bovenste twee opties niet eens te kiezen zijn, duidt toch op een grootschaliger probleem. Nee... ook geen foutmeldingen. Ik moet als telefoonnummer: 4 intypen. Maar omdat het probleem zich niet leek op te lossen, is mijn systeem weer helemaal leeg geweest en heb ik alles er nu opnieuw opgezet ( !! met de bovenste optie bij telefoonmodem aangevinkt !!)... Dus het is weer werkzaam, maar nooit opgelost...
 
Ben blij voor je dat het weer is opgelost, alleen rest me nog de vraag...........hoezo en 4 intypen? je hebt toch kabelaansluiting!?

Als werkt gelukkig weer, maar je laat mij een beetje in verwarring achter.

groetjes Harry.
 
Wat ik ook niet snap is waarom je een modem wilt installeren voor kabelverbinding? Voor een kabelverbinding moet je juist de onderste optie kiezen en niet de bovenste.

Maar heb je het nu over kabel of over ADSL?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan