wizard opdrachtknop werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

r.segers

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2001
ik merk plotseling dat bij het plaatsen van een opdrachtknop er alleen maar een blanco knop aangemaakt wordt, waarbij ik geen keuzelijst meer krijg om voorgeprogrammeerde dingen te doen (vb. query starten of stopteken plaatsen)

wie weet raad ?

Als je de menubalk werkset hebt, staat er een toverstafje. Wellicht heb je daar op gedrukt. Druk hierop nogmaals en e.e.a. doet het weer (hij moet ingedrukt staan)
Succes:thumb:

wizard start niet op

ik heb hetzelfde probleem voor, maar het wizard stafje staat WEL op, en toch krijg ik het niet aan de praat.
als ik via de snelmenu (rechtermuis klik) werk kan ik zien dat de functie niet actief is !

Gisteren werkte het wel.

Ik heb hetzelfde bestand via een andere computer uitgestest, maar met hetzelfde resultaat : geen wizard

Allereerst welkom op het forum. Zoals je kunt zien is deze draad gigantisch bejaard, en hij zal dus echt niet over Access 2007 of nieuwer gaan. Als de aangereikte oplossing niet werkt, heb je een ander probleem. Maak dus een nieuwe vraag aan, en geef dan ook gelijk beter aan welke versie je gebruikt, en wat je hebt veranderd in je instellingen, want daar zou ik het eerst zoeken.
En lees ook vooral de huisregels er eens op na, want wat je hebt gedaan (inbreken in een (behoorlijk oude) topic die al is afgesloten, is niet de bedoeling :)

Hahaha grappig na 6 jaar...:)

en inderdaad.. welkom....
Volgens mij moet jij naar de software installatie (toevoegen/verwijderen) en bij 2010--> configuratiescherm-->programma's en onderdelen-->klik 1 keer op microsoft office 2010->bovenin op wijzigen drukken..--> dan op functies toevoegen/verwijderen drukken... en dan kom je in de structuur terecht. -->Dan op plusje van microsoft access drukken-->dan op plusje van invoegtoepassing.. en zie daar het probleem.. Die staat (vaak standaard uit) aanklikken en op doorgaan en ... klaar... Succes...
Daar moet je hulpprogramma's installeren (dklik of dubbelklik erop en op doorgaan...

Toch nog iemand geholpen na al die jaren :d ... en de volgende keer even een nieuw lijntje zetten....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan