Wizard Regels Outlook 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

mbroeren

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2005
Op een of andere manier heeft het nooit gewerkt in geval van meerdere regels.

Ik stel in:

"Deze regel nadat het bericht wordt ontvangen
afkomstig van info@telegraaf.nl
verplaats het bericht naar TelegraafMap"

Ik heb meerdere mappen en meerdere accounts actief in deze Outlooksessie en er zijn ook meerdere regels gemaakt. Het gekke is, soms doet ie het wel en soms maar de helft en soms helemaal niets.

Is dit een bekend probleem?

Probeer eens:
"Deze regel nadat het bericht wordt ontvangen
met telegraaf in zender's adres
verplaats het bericht naar TelegraafMap
en stop met verwerken regels"

beëindigen?

Er staan nog meer regels in, worden die dan nog wel uitgevoerd als je het verwerken van regels beëindigt na de eerste (stel dat de telegraaf de eerste is)?

Jawel hoor. Hij stop pas met verwerken van regels als deze regel is uitgevoerd.

Stel, er komt een bericht binnen van het NRC, dan wordt deze regel niet uitgevoerd.

helaas

werkt jouw suggestie niet want het notificatie-mailtje had in een map [Helpmij] moeten komen te staan. Nog andere suggesties? Of werkt Outlook gewoon niet goed als je meerdere accounts en meerdere regels hebt?

Geen idee. Ik heb op deze manier tientallen rules staan, en ze werken allemaal.

volgorde regels

Als ik de reacties tot nu toe lees krijg ik het gevoel dat de Telegraaf-regel niet de eerste regel is in een rij van regels. Dat kan tot gevolg hebben dat een van de Telegraaf ontvangen emailbericht heeft voldaan aan één van de eerdere regels. Je zal mijns inziens dus goed moeten kijken of de eerdere regels onbedoeld elementen bevatten die ook op Telegraafmails betrekking kan hebben. De beste keus is in dit geval wellicht om de Telegraafregel als eerste regel te plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan