wizard toegankelijkheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

steef360

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jan 2010
hallo, eerste keer dat ik er niet uit kom met de bestaande informatie. ik ben aan het klikken geweest op zoek naar Wizard programma compatibiliteit, deze kon ik niet vinden, had hem volgens mij ooit een keer weggegooid, maargoed. ik klikte op de wizard toegankelijkheid en toen is er iets veranderd wat ik zelf niet heb ingesteld naar mijn idee, toch veranderde er toen iets, mijn pictogrammen rechtsonderin waren groter geworden. toen ik nog een keer op de wizard drukte werden die pictogrammen weer normaal, maar nu is bij alle programma's en mappen etc de balk aan de bovenkant smal geworden en ik heb geen idee hoe ik dit weer normaal krijg. ik heb er een fototje van bijgedaan.

Bijlagen

• probleem.jpg
    probleem.jpg
    91,2 KB · Weergaven: 41
Rechtsklik op een leeg stuk van het Bureaublad, kies Eigenschappen.
Zet in tabblad "Thema's" het thema op: Windows XP
Druk op Toepassen. Misschien is direct je genoemde probleem weg.

Anders ook nog even op tabblad Vormgeving drukken, en Vensters en knoppen op "Windows XP-stijl" zetten en tekengrootte op "Normaal".

Zelf aanpassingen doen kan aldaar via knop Geavanceerd, waar je zou kunnen spelen met de grootte en kleur van de "Niet-actieve titelbalk" en "Actieve titelbalk" etc.

Succes,

Tijs.

bedankt!

haha zo simpel ook. nou bedankt iig!

nog een gelukkig nieuwjaar!

Fijn dat het je geholpen heeft.

Graag nu nog even klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden aan de rechterkant van deze webpagina.
Zo weten lezers dat de vraag is opgelost. :thumb:

En ook de beste wensen voor 2010. :)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan