Wizards

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaslander

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2002
Hallo,
Onlangs heb ik wat software gedownload, maar weet niet meer welke, en nu krijg ik telkens na het opstarten "de wizard nieuwe hardware gevonden" te zien met de vraag om de software te installeren (o.a. voor iPod-service). Ondertussen zijn het nu al 4 wizards geworden en wordt dit knap vervelend. Hoe raak ik hiervan af?
Veel dank bij voorbaat !

Windows vindt wel je nieuwe hardware maar niet de software/driver. Anders zou je die wizzard niet krijgen.
Je kunt gewoon ja zeggen en de wizzard volgen.

of

Wat staat er in apparaatbeheer?
Als er een geel vraagteken staat voor die iPod of de andere nieuwe hardware ga dan naar het tabblad voor het stuurprogramm en leid Windows naar de juiste plek waar de driver staat.

Bedankt voor uw interesse. Ik heb inderdaad gele vraagtekens staan in aparaatbeheer, oa voor "Ipod". Maar ik weet niet waar die drivers zitten en twijfel zelfs of ik die wel heb. Daarbij ik gebruik die Ipod nooit, dus ben daar niets mee, kan ik dan niet gewoon dit aparaat verwijderen?

Die iPod zit als apparaat aan je pc vast. Zodra je deze er uit trekt ben je van die wizzard af.
Of, als je dat toch ook weer niet wilt doen.......neem je het type en merknaam van de iPod over in Google en je typt er driver voor. Dan ben je vaak het snelst bij de driver.

Wil je me vertellen waar nog meer vraagtekens voor staan?

Die andere vraagtekens stonden voor onbegrijpelijke namen: "OV" , "REWRIKHTN" en "TUBIUPVO". Ik heb inmiddels al deze apparaten verwijderd en krijg nu dus ook geen meldingen meer. Bedankt voor uw hulp
:D

Hahaha, ziet er een beetje onbegrijpelijk uit maar de tweede lijkt wel erg veel op rewriter.
Zolang je niet tegen problemen oploopt zou ik het zo laten zitten. Wel zou ik nog even OV, enz opzoeken met Google. Dan voorkom je misschien problemen.
Ik moet nu weg. Kijk of je wat kunt vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan