Wk briefpapier voor Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

ellahenk

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2004
Weet iemand of dat bestaat o.i.d.
Ik heb voor de familie een WK poule opgezet en stuur elke dag een update van
de stand maar dat is leuker als het mailtje WK versierd is..Kan ik dat
ergens van Internet halen ofzo??
Alvast bedankt voor de reacties!!

Typ in google: wk en je vind vanalles.
Die afbeeldingen kan je opslaan en nadien als achtergrond gebruiken.

Hmm..dat klink wel heel gemakkelijk..

Ik ga eens een poging wagen dan..Thanx voor je reactie:thumb:

Nu heb ik als plaatje het logo van het WK 2006 opgeslagen op mijn computer maar hoe maak ik nu mijn briefpapier..
Als ik een nieuw bericht opent kan ik niet bij opmaak-->briefpapier gebruiken aanklikken..
Wie o wie kan mij helpen..

Ga naar extra-opties en dan tablad opstellen nemen.
In het midden kan je briefpapier aanmaken.
Zet daar je afbeelding in.
Ga daarna naar nieuw bericht en dan naar opmaak--briefpapier gebruiken en daar staat dan je briefpapier in vermeld.

Ik heb het gedaan zoals hierboven beschreven..had leuk briefpapier en t mailtje ermee verzonden maar waar dus het plaatje zat is gewoon helemaal leeg..hoe kan dan nou??:confused:

En wat als?

En als je op het pijltje naast nieuw klikt en je kiest WK, ziet het er dan wel goed uit ??

Eric.

Heb ik gedaan..en nee lukte ook niet..

het vreemde is..ik schrijf het mailtje op het briefpapier wat ik heb gemaakt maar als ik het dan als test naar een ander emailadres van mij verstuurd dan is waar de plaatjes stonden gewoon helemaal wit..

Ok

Dan heb je met het maken van briefpapier iets niet goed gedaan.

Probeer het nog eens.

Als het goed is krijg je ook een optie om het lettertype en de kantlijn aan te passen.

Zal anders kijken of ik een handleiding kan maken voor je.

Eric.

Dank je wel voor je reactie..heb alles gedaan vlgs de richtlijnen zeg maar..mailtje zitten type met een mooi logo aan de bovenkant en als ik em dan heb verstuurd dan is waar de strook met het logo zit helemaal wit..snap er weinig van maar het rare is..je kan haast niets fout doen zou ik zo zeggen..

Heb je gedaan ??

In outlook Express (hoofdscherm) kies bericht.

Dan "nieuw bericht met"
dan "brief papier selecteren"
en dan Radio button "Nieuw..."

Dan kom je in wizzard briefpapier, en dan zul je dus na afloop ook WK in je rijtje tegen komen.

Eric.

Klopt allemaal en ook zo gedaan maar om een of ander vage reden gaat afbeelding weg na verzenden mail met het WK postpapier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan