• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

WK Pool darts

Status
Niet open voor verdere reacties.

markoosterling77

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2015
Hoi allemaal, ik organiseer een WK pool voor het darts. Nu heb ik 20 deelnemers, en ik wil alle uitslagen zo snel mogelijk met zo min mogelijk moeite verwerken :-)

Ik dacht eraan om 1 tabblad te maken met daarin het speelschema dat iedereen heeft ingevuld. Daarnaast heb ik voor iedere deelnemer 1 tabblad met hetzelfde formulier.

Op het moment dat ik de uiteindelijke stand invul in de ''master tab'' moet op iedere deelnemer zijn tabblad automatisch de punten worden geteld. Als puntentelling heb ik het volgende gehanteerd:

Punten speler 1 goed = 5
Punten speler 2 goed = 5
Winnaar goed = 5 punten
Correcte uitslag is dus 10 punten.

Welke formule moet ik dan in de scorevakjes zetten? Iets met een IF= (score master tab = overeenkomt met ingevulde score) en dan 5 punten? Ik ben niet zo bekend met deze formule dus hulp wordt zeer gewaardeerd!

Hoe ik het heb ingedeeld

Speler 1 [ ] v Speler 2 [ ] [ ] (laatste vakje is voor het aantal gescoorde punten per wedstrijd)

Plaats even een voorbeeld excelleke dan wordt je waarschijnlijk beter geholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan