wl-130 doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

dapunt

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Hallo,

Wij hebben al een tijdje de wl-130 als access point voor draadloos internet op de laptop, gister net voor een VISTA update begon het internet raar te doen enzo. We hadden geen verbinding meer en rechtsonder bij de computertjes de hele tijd zo´n gele driehoek met een uitroepteken. Ik heb de wl-130 gereset en opnieuw ingesteld maar ik kom het inernet gewoon niet op. De computer instellingen komen overeen met het netwerk en ik heb een wachtwoord er weer op gezet maar ik kom het internet gewoon niet op wat ik ook probeer.
Weten jullie een oplossing?

Hallo,

Is de WL130 de enige router in jullie netwerk? Zit 'ie direct op een kabelmodem of op een router?

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

hij zit aangesloten op een modem/router

Hallo,

Heb je al eens naar de modemrouter gekeken? Of is het een kabelmodem?

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Hoi Dapunt,

Kan je de Ipconfig settings eens posten.

Verder zeg je dat je de wl-130 hebt gereset. Hoe heb je dat gedaan, een soft reset (vanuit de software) of een harde reset (stroom eraf en dan er weer op of resetknop ingedrukt?).

Haal de wl-130 eens uit je netwerk, m.a.w. sluit je PC eens direct aan op je modem. Werkt dit nog?
Indien ja, de wl-130 er terug tussen. Kan je in de webinterface zien of de WL-130 een ip-adres krijgt van de router? Of heb je misschien een vast IPadres ingesteld?
Kan je deze info ook eens posten, wat er precies aan elkaar is aangesloten, welk apparaat als DHCP server dienst doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan