Hallo,
Vanmiddag bovenstaande geinstalleerd op een laptop. Alles lijkt naar behoren te werken. krijg verbinding met internet en zo, maar soms valt de verbinding weg. En krijg ik het niet meer aan de praat. Als ik de computer opnieuw opstart, verschijnen die twee schermpjes in de taakbalk wel (weet niet hoe je het anders moet noemen)
met verbinding uitstekend. Echter het pictogram van de streepjes wat normaal gesproken blauw moet zijn voor een internet verbinding, is dan standaard grijs, geen verbinding dus. Als ik vervolgens op het pictogram van de streepje dubbelklik kom ik in een soort instellingen menu terecht. Als ik bij netwerkkey het door mij bedachte wachtwoord opgeef heb ik direct verbinding met het internet. Iedere keer als ik afsluit of de verbinding valt weg, moet ik de procedure van het intypen van het wachtwoord herhalen. Vervelend dus, hoe zorg ik ervoor dat het wachtwoord onthouden wordt?
Alvast bedankt voor de reacties
Vanmiddag bovenstaande geinstalleerd op een laptop. Alles lijkt naar behoren te werken. krijg verbinding met internet en zo, maar soms valt de verbinding weg. En krijg ik het niet meer aan de praat. Als ik de computer opnieuw opstart, verschijnen die twee schermpjes in de taakbalk wel (weet niet hoe je het anders moet noemen)
Alvast bedankt voor de reacties