WL-168 Wireless Network USB Adapter sitecom 54g

Status
Niet open voor verdere reacties.

fred212

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2001
Hallo,

Vanmiddag bovenstaande geinstalleerd op een laptop. Alles lijkt naar behoren te werken. krijg verbinding met internet en zo, maar soms valt de verbinding weg. En krijg ik het niet meer aan de praat. Als ik de computer opnieuw opstart, verschijnen die twee schermpjes in de taakbalk wel (weet niet hoe je het anders moet noemen):o met verbinding uitstekend. Echter het pictogram van de streepjes wat normaal gesproken blauw moet zijn voor een internet verbinding, is dan standaard grijs, geen verbinding dus. Als ik vervolgens op het pictogram van de streepje dubbelklik kom ik in een soort instellingen menu terecht. Als ik bij netwerkkey het door mij bedachte wachtwoord opgeef heb ik direct verbinding met het internet. Iedere keer als ik afsluit of de verbinding valt weg, moet ik de procedure van het intypen van het wachtwoord herhalen. Vervelend dus, hoe zorg ik ervoor dat het wachtwoord onthouden wordt?

Alvast bedankt voor de reacties

er staat niets van apply of opslaan o.i.d alleen connect. dus weet nog steeds niet wat ik fout doe.

hier overigens een print screen van het instellingen menu van sitecom, dan zie je dus dat er geen knop voor opslaan o.i.d te vinden is. Alleen next en connect. Als ik connect indruk heb ik dus verbinding, maar geen blijvende(na opnieuw starten pc)

Bijlagen

• afbeelding sitecom instellingen.gif
    afbeelding sitecom instellingen.gif
    58,5 KB · Weergaven: 86
Laatst bewerkt:
ik heb dezelfde ontvanger, en je moet het bijgeleverde hulpprogramma niet gebruiken. Je kan het ook makkelijk in XP doen, en dan word je wachtwoord waarschijnlijk wel opgeslagen.

Bedankt voor je reactie, maar daar kan ik niet zoveel mee. Ik mag er toch vanuit gaan dat de bijgeleverde software normaal en naar behoren zou moeten functioneren. Maar als het via xp kan hoe, zou ik dat dan moeten doen volgens jouw?

Bedankt weer

ik gebruik em ook op xp, en regel alles via de ingebakken optie internetverbindinegn.
Waarschijnlijk moet je wel eerst het hulpprogramma uitschakelen, anders werkt het niet.
Bij mij werkt zo alles naar behoren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan