ik heb een klein probleempje:
soms valt het draadloos netwerk uit...
dan krijg ik dus dit scherm:
Vervolgens druk ik links op Refresh Network List, en dan krijg ik dit:
Maar in dit scherm gebeurt er niets. Hij zegt alleen 'automatic' maar dat blijft zo, de verbinding is nog niet tot stand gebracht.
Als ik rechtsonder op Connect druk krijg ik alleen een scherm dat Windows het probeert, maar hier blijft het ook bij..
Ik moet mijn accespoint resetten (stroomkabel even in/uittrekken) en soms wilt een restart van mijn laptop ook helpen, wil ik weer gewoon draadloos kunnen internetten.
Oké, enige specificaties:
internetaansluiting : adsl versatel family
router: sitecom 4poorts router + ingebouwd adsl modem
- accesspoint: linksys WAP11 v2.8 (was maar 15 euro bij de paradigit
)
- laptop, WIN XP PRO SP2
Mijn vraag: waarom is het dus soms Automatic (heb ik dus niets aan) en soms Connected (gewenst) ?? En hoe te verhelpen?
soms valt het draadloos netwerk uit...
dan krijg ik dus dit scherm:
Vervolgens druk ik links op Refresh Network List, en dan krijg ik dit:
Maar in dit scherm gebeurt er niets. Hij zegt alleen 'automatic' maar dat blijft zo, de verbinding is nog niet tot stand gebracht.
Als ik rechtsonder op Connect druk krijg ik alleen een scherm dat Windows het probeert, maar hier blijft het ook bij..
Ik moet mijn accespoint resetten (stroomkabel even in/uittrekken) en soms wilt een restart van mijn laptop ook helpen, wil ik weer gewoon draadloos kunnen internetten.
Oké, enige specificaties:
internetaansluiting : adsl versatel family
router: sitecom 4poorts router + ingebouwd adsl modem
- accesspoint: linksys WAP11 v2.8 (was maar 15 euro bij de paradigit

- laptop, WIN XP PRO SP2
Mijn vraag: waarom is het dus soms Automatic (heb ik dus niets aan) en soms Connected (gewenst) ?? En hoe te verhelpen?
Laatst bewerkt: