Ik ben sinds 3 weken in het bezit van een notebook (Asus). Bij het opstarten staat de Wlan iedere keer op OFF. Ik moet de console dan op ON zetten met de combinatie toetsen "FN-F2". Probleem is echter dat me dat nooit lukt bij de eerste keer opstarten. Ik ben dus iedere dag verplicht om minimaal 2 keer (soms echter wel 4 x) op te starten. Iedere keer verschijnt op de werkbalk de console met een rood kruisje. Bij gebruik van "FN-F2" verdwijnt het kruisje en is de Wlan "ON". Echter dus nooit na de eerste keer opstarten!
Iemand een idee waarom dit nooit lukt na de eerste keer opstarten?
Ik heb de laatste drivers geïnstaleerd en zelfs Vista al eens opnieuw geïnstaleerd. Aan de zijkant van het notebook zit ook nog een schuifje waarmee je de console aan en uit kan zetten. Deze knop staat standaard op aan. Ook met deze knop lukt het na het opstarten niet de console bij de eerste keer aan de praat te krijgen.
Iemand een idee:shocked:
Iemand een idee waarom dit nooit lukt na de eerste keer opstarten?
Ik heb de laatste drivers geïnstaleerd en zelfs Vista al eens opnieuw geïnstaleerd. Aan de zijkant van het notebook zit ook nog een schuifje waarmee je de console aan en uit kan zetten. Deze knop staat standaard op aan. Ook met deze knop lukt het na het opstarten niet de console bij de eerste keer aan de praat te krijgen.
Iemand een idee:shocked: