WLAN doet het niet meer na installatie van NIS 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

steru2000

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2001
Berichten
96
Hoi allemaal,

Ik ben een vriend van me aan het helpen met zijn nieuwe notebook. Dit gaat echter nog niet helemaal goed.

Ik heb vanochtend een draadloze internetverbinding gemaakt met de interne WLAN-kaart in de notebook en een draadloze Sitecom-router, deze is aangesloten op een modem van @Home. Alles werkte perfect ...

Totdat ik Norton Internet Security (NIS) 2004 installeerde. De notebook maakte daarna geen verbinding meer met de draadloze router. Nadat ik van alles had geprobeerd, via een bedraade verbinding (automatische DHCP, niet-automatische DHCP, enz) heb ik contact opgenomen met de helpdesk van Sitecom. Daar kreeg ik na een half uur van alles proberen te horen, dat dit kwam omdat ik NIS 2004 had geïnstalleerd. Ze konden niets meer voor me doen ...

Kan iemand me verder helpen? Ik heb NIS 2004 alweer gedeïnstalleerd, maar waarschijnlijk zijn de poorten nog steeds afgesloten.

Alvast bedankt,

Bas

PS: Vanaf morgen ben ik een weekje weg, dus ik kan niet direct op alle informatie reageren!
 
En je weet zeker dat het CC nummer van @home ingevuld is.
Dit moet in de router gezet worden anders gaat het niet werken.
 
Wat voor OS staat er op de laptop? XP? Dan proberen met systeemherstel terug naar gister?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan