Wlan probleemmm

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpme11

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2009
Ik heb een probleem met mijn draaloos netwerk.
Ik heb een tijdje geleden een paar mappen verwijderd ( wireless + WLAN nogwwat _ nog iets ik weet niet meer precies) ze zitten niet meer in de prullenbak.
Nadat ik ze verwijderd heb kan ik geen draadloze verbinding meer maken.
Het pictogrammetje van draadloos netwerk is er ook niet meer en als ik op ''netwerkverbindingen weergeven'' klik dan zie ik alleen LAN verbinding. Normaal stond draaloze netwerkverbinding er naast. Ik kan nu dus alleen verbinding maken met het internet als via de kabel (LAN verbinding) en die zit alleen in de woonkamer maar ik wil internetten vanuit mij kamer. dus kan iemand mij AUB AUB helpenn..

(ik heb deze vraag eerder gesteld maar op de verkeerde pagina ofzo? ik snap niet veel van deze site vandaar :p)

Groetjes, Sara

Zonder aanduiding van welke draadloze netwerkkaart we het over hebben kunnen we je onmogelijk helpen.

Overigens kun je ook jezelf helpen door op de website van de leverancier/fabrikant van de pc/laptop te kijken naar drivers (indien het draadloze gedeelte geïntegreerd is) of bij de fabrikant van de draadloze netwerkkaart (indien het een los apparaat is dat je later bij je pc/laptop gekocht hebt).

Succes,

Tijs.

sorry ik heb echt heel weinig verstand van dit soort dingen..
Ik ben al naar de site geweest maar kan geen verdere info vinden :confused:
het is een geintegreerde netwerkkaart van een EEEpc minilaptop dus
dit probleem heb ik al 2maanden maar ik kan er nog niks aan doen
ik zou niet weten hoe :(

Ga toch maar even het boekje erbij halen, want van de eeepc zijn er veel soorten:
Eee AP, Eee PC 1000/Linux, Eee PC 1000/XP, Eee PC 1000H/Linux, Eee PC, 1000H/XP, Eee PC 1000HA/Linux, Eee PC 1000HA/XP, Eee PC 1000HAE, Eee PC 1000HC, Eee PC 1000HD/Linux, Eee PC 1000HD/XP, Eee PC 1000HE, Eee PC 1000HG, Eee PC 1000HV/Linux, Eee PC 1000HV/XP, Eee PC 1002H, PC 1002HA/Linux, Eee PC 1002HA/XP, Eee PC 1002HAE, Eee PC 1003HAG, Eee PC 1004DN, Eee PC 1005HA, Eee PC 1005HAB, Eee PC 1005HAG, Eee PC 1008HA, Eee PC 1101HA, Eee PC 2G Surf/Linux, Eee PC 2G Surf/XP (700X/RU), Eee PC 2G/Linux, Eee PC 4G Surf/Linux, Eee PC 4G Surf/XP, Eee PC 4G/Linux, Eee PC 4G/XP (Eee PC 4G - X), Eee PC 701SD/Linux, Eee PC 701SD/XP, Eee PC 701SDX/Linux, Eee PC 8G/Linux, Eee PC 8G/XP, Eee PC 900/Linux, Eee PC 900/XP, Eee PC 900A/Linux, Eee PC 900A/XP, Eee PC 900HA/Linux, Eee PC 900HA/XP, Eee PC 900HD/Linux, Eee PC 900HD/XP, Eee PC 900SD/Linux, Eee PC 900SD/XP, Eee PC 901/Linux, Eee PC 901/XP, Eee PC 904HA/Linux, Eee PC 904HA/XP, Eee PC 904HD/Linux, Eee PC 904HD/XP, Eee PC 904HG, Eee PC MK90H, Eee PC S101/Linux, Eee PC S101/XP, Eee PC S101H/XP, Eee PC T91

En wat draait er op de eee PC? Windows XP of een Linux besturingssysteem?

Tijs.

het is een Eee PC 701SD - serie
dat is wat er in het boekje staat op de voorkant

er draait windows XP op..

Driver kun je hier downloaden.
Kijk eerst of je de huidige kunt deïnstalleren via Configuratiescherm -> Software, en installeer dan de driver.
Hopelijk levert herinstallatie op dat het weer werkt.

Succes,

Tijs.

Probleem op de website van Asus.
hier een alternatieve link naar de driversoftware.

Succes,

Tijs.

ik heb nu de map wireless,maar nog steeds geen draadloze verbinding..

Laatst bewerkt:
ik heb nu de map wireless,maar nog steeds geen draadloze verbinding..

Zodra uitgepakt, staat in de map Wireless nog een submap GE780 en daar weer in de submap Install_CD.
Ga daarnaartoe en start setup.exe
Mocht dat het verkeerde installatieprogramma blijken, dan in de submap GE703 setup.exe starten.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik heb geklikt op wireless - asus setup uitgepakt
maar ik zie geen setup.exe ik zie alleen _setup.dll,setup,setup.iss, enzovoorts

Van .exe en enkele andere types bestanden verbergt Windows normaal gesproken de extensie, je moet in dit geval dus setup (die dus eigenlijk setup.exe is) dubbelklikken.

Tijs.

oke er is nu iets geinstalleerd,maar er staat dan ik een of andere adapter moet aansluiten?
Wat nu

(bedankt voor je hulp trouwens):thumb:

Wat je zou moeten aansluiten nu is de draadloze adapter, maar die is ingebouwd heb ik begrepen.
Met FN-F2 moet je het apparaat nu inschakelen, denk ik (of eerst via FN-F2 uitschakelen en dan weer met FN-F2 inschakelen).

Overigens: Als het niet de goede driver is, dan is er nog een andere map waar je terecht kunt (zie eerdere posting).

Succes,

Tijs.

Fijn dat het nu werkt. :)

Graag nu even klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan