goofythefox
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 jul 2004
Hallo,
Ik heb sinds kort een Medion RAM 2080 notebook met, uiteraard
Vista.
Heb die eraf gegooid en XP geïnstalleerd. Drivers voor XP werden gelukkig bijgeleverd.
Alles werkt prima behalve wlan: de meegeleverde driver (winbond W89c33)wil niet installeren : "the wireless card does not be plugged in" (met, idd de taalfout
).
(met draad werkt prima)
In hardwaremanager staat een vraagtekentje bij een netwerkcontroller.
Verwijderen, restarten en bij 'nieuwe hardware gevonden' de driver installeren werkt ook niet, Windows kan de geschikte driver niet vinden.
De wifi is hardwarematig wel aan (FN+F2) want het lampje brandt.
Ik heb me gek gezocht op net net naar een andere driver maar er is niks te vinden.
Medion levert ook alleen maar de driver die ik al heb en ze geven geen support voor XP.
Wie heeft er een idee? Ik heb toch echt geen zin om Vista weer terug
te zetten alleen maar voor m'n wlan.....
groeten
Carla
Ik heb sinds kort een Medion RAM 2080 notebook met, uiteraard
Heb die eraf gegooid en XP geïnstalleerd. Drivers voor XP werden gelukkig bijgeleverd.
Alles werkt prima behalve wlan: de meegeleverde driver (winbond W89c33)wil niet installeren : "the wireless card does not be plugged in" (met, idd de taalfout
(met draad werkt prima)
In hardwaremanager staat een vraagtekentje bij een netwerkcontroller.
Verwijderen, restarten en bij 'nieuwe hardware gevonden' de driver installeren werkt ook niet, Windows kan de geschikte driver niet vinden.
De wifi is hardwarematig wel aan (FN+F2) want het lampje brandt.
Ik heb me gek gezocht op net net naar een andere driver maar er is niks te vinden.
Medion levert ook alleen maar de driver die ik al heb en ze geven geen support voor XP.
Wie heeft er een idee? Ik heb toch echt geen zin om Vista weer terug
groeten
Carla