Wldlog.dll ontbreekt??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sonali

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 dec 2010
Beste mensen,

Ik heb de nieuwe msn essentials 2011 gedownload en die beviel me niet en wou terug op de oude, dus ik wou de oude msn definitief verwijderen wat niet lukte. Er werd vermeld dat ik de programma : appwiz.cpl onder -computer-windows-system32, moest verwijderen. Heb ik gedaan, lukte niet om de oude msn terug te krijgen, nou goed dacht ik laat maar. Ik download wel opnieuw die nieuwe. Maarrr dan staat er... '' windows essentials kan pas worden geinstalleeerd nadat de volgende acties zijn uitgevoerd'' Miscrosoft Net framework 3 installeren, daar was ik mee bezig toen ik opeens een bericht kreeg met '' U moet 'windows- onderdelen in-of uit schakelen in het confrigruatiescherm om miscrosoft framewrok te installeren of configureren''

Nou duidelijk dacht ik, maar toen.. ik ben naar confi blabla gegaan en daar staat '' het programma kan niet worden gestart omdat appwiz.cpl ontbreekt op uw computer. u kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren'' Dus het programma ''appwiz.cpl'' heb ik nu terug. Dus ik dacht nu is alles weer zoals het was dus ik opnieuw msn essentials downloaden die staat op m'n bureaublad nu maar als ik het open staat er '' het programma kan niet worden gestart omdat wldlog.dll ontbreekt op uw computer, U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren.

Hoe krijg ik die ''wldlog.dll'' terug?

Ik heb echt geen verstand ervan.

Sorry, hele verhaal ik hoop dat jullie het begrijpen en alstublieft dat iemand mij kan helpen.

Welkom bij Helpmij.nl.:) Ik heb je vraag verplaatst naar een betere sectie. Je hoeft niets te doen, de link in de e-mail brengt je er automatisch naar toe.

Opgelost

Is al opgelost. Heb een systeemherstel gedaan. En ik heb ook de oude msn terug, windows live messenger.

Fijn :thumb: Ik vind die ook prettiger trouwens ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan