WLM 2011 niet optimaal bij webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
We kunnen rustig stellen dat WLM 2011 nog niet helemaal is zoals we hadden verwacht. Ik heb hem nu een paar maanden (probeer er aan te wennen), maar de webcam functie is nog steeds suck.

Je vriendin komt levensgroot in beeld (mooi) maar vaak is het beeld schokkerig of blokkerig. Je kunt dit beeld ook niet verkleinen (zou niet weten hoe). Ook is het niet mogelijk alleen te chatten zonder geluid. Het levert allemaal vertraging op en werkt gewoonweg niet optimaal.

Heeft iemand nog tips of kan ik het beste terug gaan naar de vorige sessie?

Hetgeen jij allemaal beschrijft speelt hier allemaal niet en werkt gewoon goed.
Je kan dus niet stellen dat het aan WLM ligt en dat het bij iedereen zo is. Ik ken persoonlijk geen systemen met zulke klachten en geloof me ik zie er een hoop voorbij komen gedurende de week.
Wou ik even kwijt.

Kan aan de ontvanger liggen, maar het trage schrijven (tikken) dan? en waarom kun je het geluid niet uitschakelen of het beeld verkleinen?

Ik kan gewoon zonder geluid chatten hoor en ik heb geen last met traag tikken !
Ik heb WLM op een iMac ( met W7) staan, op een Medion Laptop, een Sony Vaio en een Samsung NC10 Netbook met matige specs en nergens problemen met beeld, geluid of wat dan ook !!
Beeld verkleinen moet ik even kijken, Kan je een screenshot maken van zo'n situatie zodat ik kan vergelijken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan