WLM 2011 reageert na 2 minuten ongeveer niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan3189

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2008
Hallo,

Ik heb sinds gisteren dat mijn WLM2011 na een minuut of 2 na het opstarten de melding geeft dat ie niet meer reageert. Heb al schijfopruiming gedaan en essentials opnieuw geinstalleerd, ook heb ik de map in programfiles verwijderd.

Iemand een idee wat hier aan de hand is????

Hoi,
heb je al eens in de logboeken gekeken of je daar iets tegenkomt? (uitvoeren>eventvwr.msc>enter)
Omdat je verder niet aangeeft welk besturingssysteem je hebt rest mij alleen deze troubleshooter link
Succes.

jah sorry, heb een HP laptop met windows 7 erop, heb dezelfde vraag ook ff op het msn forum gezet, thnx voor de link.

Heb ff naar die logboeken gekeken, maar zie daar niet waarom wlm crashed o.i.d.

er staat alleen het volgende:

Het programma msnmsgr.exe, versie 15.4.3508.1109 reageert niet meer op Windows en is afgesloten. Als u wilt zien of er meer informatie over het probleem beschikbaar is, raadpleegt u de probleemgeschiedenis in het onderdeel Onderhoudscentrum in het Configuratiescherm.
Proces-id: a14
Starttijd: 01cbb4ee75b73b36
Eindtijd: 47
Toepassingspad: C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
Rapport-id: 7e3f3f27-20e2-11e0-81ca-fa6c42320236

Laatst bewerkt:
zelfde probleem hier

ik heb eenzelfde probleem, sinds ik essentials 2011 heb geinstalleerd. Hoe heb je dit probleem uiteindelijk opgelost? Ik probeer hele tijd opnieuw te installeren, maar probleem lijkt niet opgelost. dank.

overigens heb ik ook een HP laptop. Maar daar kan het toch niet alleen liggen? of toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan