WLM bewaart geen nieuwe instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Faru

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2004
Berichten
217
WLM verwijderen, alles kwijt?

Ik wil Windows Live Messenger er opnieuw opzetten.
Nu heb ik begrepen dat het beter is de vorige te verwijderen en dan opnieuw WLM installeren.
Maar ben ik dan al mijn contactpersonen etc. kwijt? Of is dit erg raar gedacht van mij?

Groetjes, Karin
 
die contacten staan op een aparte server,dus als je msn weer installeerd komt dat vanzelf goed
 
je kan gerust het programma verwijderen.
De contactpersonen staan niet lokaal op je schijf maar "hangen" aan je gebruikers account.
Als je WLM opnieuw installeerd dan komen de contact personen automatisch weer tevoorschijn.

gr. Robbie32
 
..

Je contactpersonen worden opgeslagen op de server van WLM
Deze raak je dus niet kwijt.

En onthoud, geen enkele vraag is dom of raar

Een nee heb je, ja kun je krijgen ;)
 
Ha ha, dat was snel......
Maar ik durf het nu wel aan. Bedankt voor jullie antwoorden!!!!

Groetjes, Karin
 
Plus, dat je binnen WLM ook nog een back-up kan maken van je contactpersonen, voor het geval de servers van MSN ontploffen...:thumb:
 
Hallo weer,

Dan nu het probleem waaróm ik WLF er opnieuw opgezet heb....(want het heeft niet geholpen).

Op mijn account kan ik niets bewaren.
Ik kan van alles veranderen en zolang ik aangemeld ben blijft alles ook goed staan. Maar zodra ik afmeld en mij opnieuw aanmeld, is alles weer bij het oude.....
Enkele voorbeelden:
- schermafbeelding
- naam
- Plus!

Als ik mij aanmeld, dan staat tijdens het aanmelden nog wel mijn nieuwe schermafbeelding afgebeeld, maar zodra ik aangemeld ben, krijg ik weer mijn vorige te zien....

Ook duurt het ontzettend lang vóór ik aangemeld ben, ik krijg dan diverse Norton meldingen te zien onder in de taakbalk.
Het gekke is dat mijn kinderen ieder een hotmail-account gebruiken, en die hebben dus nergens last van......die kunnen dus ook gewoon hun schermafbeelding wijzigen enb starten snel op...

Groetjes, Karin
 
Gezien je laatste vraag kennelijk een gevolg is op je andere vraag, heb ik deze bij elkaar gevoegd.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan