In Windows Live Mail heb ik een e mail account naam@xs4all en tevens een e mail account naam@live.nl
Bij het verzenden van mail doet zich een vreemd verschijnsel voor.
Een test mailtje via naam@xs4all naar bijv. mijzelf bij xs4all gaat het goed.
Als ik echter een mailtje verstuur van naam@xs4all naar mijn mail account naam@live.nl dan komt dat mailtje normaal binnen maar
tevens ontvang ik in mijn In box bij xs4all een Delivery Status Notification (Failed) waarin staat
dat de delivery to the following recipient failed: naam@gmail.com.
Een half jaar geleden heb ik bij gmail een mail account aangemaakt maar dat account heb ik bijna direct weer verwijderd.
De foutmelding komt dus alleen voor bij verzending via naam@xs4all naar naam@live.nl
Voor de rest werkt alles naar volle tevredenheid.
Wat is hiervan de oorzaak en hoe kan ik die foutmelding voorkomen?
bvd voor hulp in deze.
Windows 7 en Windows Live mail Versie 2009 (build 14.0.8117.0416)
Belinda
Bij het verzenden van mail doet zich een vreemd verschijnsel voor.
Een test mailtje via naam@xs4all naar bijv. mijzelf bij xs4all gaat het goed.
Als ik echter een mailtje verstuur van naam@xs4all naar mijn mail account naam@live.nl dan komt dat mailtje normaal binnen maar
tevens ontvang ik in mijn In box bij xs4all een Delivery Status Notification (Failed) waarin staat
dat de delivery to the following recipient failed: naam@gmail.com.
Een half jaar geleden heb ik bij gmail een mail account aangemaakt maar dat account heb ik bijna direct weer verwijderd.
De foutmelding komt dus alleen voor bij verzending via naam@xs4all naar naam@live.nl
Voor de rest werkt alles naar volle tevredenheid.
Wat is hiervan de oorzaak en hoe kan ik die foutmelding voorkomen?
bvd voor hulp in deze.
Windows 7 en Windows Live mail Versie 2009 (build 14.0.8117.0416)
Belinda