WLM / msn 7.5 loopt vast bij aanmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmaarrkk

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2006
Berichten
234
Hallo,

sinds gisteren loopt mijn Windows Live Messenger vast zodra ik aangemeld ben. Ik kan 2 sec wat doen en dan reageert het programma niet meer. Ik denk dat dit komt omdat ik gisteren helemaal onder gespamed werd met bewegende tekentjes want sinds dat moment liep mijn msn vast en kon ik hem ook niet meer opstarten. Opnieuw installeren werkt niet want hij blijft vastlopen. Ik heb nu msn 7.5 erop gezet maar zonder suc6:( Ben nu ten einde raad:| kan iemand mij helpen?

Mvg

Mark
 
Ga via Extra, Opties naar Verbindingen. Controleer de status van je verbinding, klik op Starten om je verbinding te testen. Klik op Geavanceerd en haal alles weg onder Socks (als daar wat staat).
 
hm.. heel raar ik melde me laatst op windows messenger aan wat wel ging:S daarna weer op windows live en hij doet het weer perfect:S heel raar.. sorry voor de overbodige vraag!
 
Als je Live Messenger hebt geinstalleerd kun je Windows Messenger beter uitschakelen of verwijderen. In het laatste geval wordt Windows Messenger weer genoemd bij Aangepaste updates, maar dat kun je daar uitschakelen. Download MessengerDisable hier, unzip het bestand en dubbelklik op MessengerDisable.exe.

NB: Windows Messenger zit aan boord bij XP Pro, was bedoeld om in zakelijke omgeving berichtenverzender te zijn (zakelijke klanten zouden immers geen chat-programma als MSN gaan gebruiken). Het heeft anders uitgepakt en nu zitten die twee Messengers elkaar in de weg. Live Messenger heeft meer functionaliteit, dus Windows Messenger er af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan