WLM start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wesjuh o0

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2010
ik heb net een nieuwe pc gekocht en nu heb ik WLM beta gedownload en de normale.

Als ik hem aanklik dan gebeurd er niks maar staat hij wel in mijn taakbeheer.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan fixen.

Bij voorbaat bedankt

Gegroet Wesjuh

Meerdere malen, ook als ik hem, meerdere keren aanklik in mijn start balk dan, komt hij ook meerdere keren in mijn taakbeheer te staan. En jah al mijn kabels zijn goed aangesloten xD :P

Laatst bewerkt:
Hoi,
je geeft niet aan welk OS je hebt en of het 32-bit of 64-bits versie is en of die Beta-versie 32 of 64-bits compatible is. Zo is het voor ons natte- vinger-werk.
Nog een advies,zonder aanmatigend te willen zijn,als je net een nieuwe pc hebt gekocht zou ik er zeker géén Beta-product/programma op installeren.
Je geeft trouwens ook niet aan of je de "normale" of "beta-versie" hebt geïnstalleerd.
ik heb net een nieuwe pc gekocht en nu heb ik WLM beta gedownload en de normale

Laatst bewerkt:
peoh dat weet ik niet eccht. ik heb Windows 7 Service pack 2 64 bit, toen ik naar de WLM site ging vroeg die of ik de beta wilde downlaoden, ik dacht dat doe ik maar. ik heb toen hij het niet deed, de normale WLM gedownlaod maar daar weet ik niet de bits van.

ik heb van de beta ook niet kunnen vinden welke bits versie het is. wel staat er in mijn taakbeheer *32 achter maar dat staat ook bij google chrome en die werkt wel goed . nu heb ik de beta staan maar ik ga straks thuis even kijken voor de nieuwste versie van WLM 64 bits dus niet de beta.

maar als jullie al iets meer weten dan hoor ik dat heel graag.

Laatst bewerkt:
Ook niet nee.

Misschien beter om even gewoon het goede antwoord neer te zetten hier

ja sorry zit nu op school dus kan niet kijken welke ik heb. ik heb dus gewoon service pack 1

dan weet ik het ook niet. Ik kan je wel vertellen, dat ik gewoon windows 7 64bit heb.

de normale WLM doet het dus ook niet

Laatst bewerkt:
Ik zit hier echt mee ik zou graag willen dat het opgelost kan worden.

dus als iemand mij even kan helpen

Windows 7 64bit is mijn OS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan