Wls

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik weet niet of de vraag hier thuis hoort ,maar ik krijg de melding bij opstarten, windows live id service werkt niet, probeer een oplossing te zoeken op internet of zoiets verder geen foutcode of niets, wat is dit, en hoe kom ik van deze melding af.

alvast bedankt

Ik heb de aanmeldhulp gedownload , maar blijf de melding krijgen

:confused: Dan denk ik dat je toch jouw Live ID vernieuwen moet, en dat is echt makkelijk ( Op site ook een tip voor, aanwezig is ! ), of je moet volgenden stappen volgen om zich bij service's opnieuw aan te melden -->> https://partner.microsoft.com/belux-nl/40029312#
kijk onderaan bij regel ''Wat moet ik doen als ik me niet kan aanmelden bij de portal of service?''

Laatst bewerkt:
Zelf denk ik aan vernieuwen, ik kan geen mailadres invoeren, krijg alleen maar een scherm dat het probleem via internet opgelost moet woren., hoe kan ik deze service vernieuwen.?

Goedemiddag allemaal

Heeft iemand nog een suggestie, wat te doen om deze melding kwijt te raken, ligt het aan de computer, of is er iets anders
aan de hand, mede doordat er steeds vewezen wordt naar het internet, en ook geen foutcode geeft, heb al op internet zitten googlen, maar hie komt ook weinig bruikbaars uit

Alvast bedankt voor jullie meedenken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan