wm 6.5

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb ik nu een echte versie windows mobile 6.5? of is het gewoon 1 groot theme? want soms zie ik nog wel ''sporen'' van windows mobile 6.1

Nee, dit is de echte Windows Mobile 6.5. Je ziet sporen terug omdat ze deels op dezelfde kernel zijn gebouwd, en afhankelijk van het buildnummer kunnen er veel verschillen of gelijkenissen zijn. Zo heeft Microsoft geëxperimenteerd met de WM6.1 UI, maar ook verschillende nieuwe. Hoe hoger het buildnummer, hoe jonger de versie.

Als ik op dit moment zo even op mijn toestel kijk (SE Xperia X1), zie ik momenteel build 21893 staan. Dit is een oude build, met de WM 6.1 UI. Maar zometeen komt daar weer een splinternieuwe voor in de plaats.

Dingen die je ook kunt zien zijn de verschillende programma's die in meerdere ROM's zitten. Dit is niet WM versie afhankelijk, maar dat van de ROM builder.

ok, kan ik ook nog themes downloaden voor de software die ik nu heb?

het liefst het black theme (in de bijlage)

Bijlagen

• 3d61e297.jpg
    3d61e297.jpg
    9,7 KB · Weergaven: 12
Er zijn genoeg themes te vinden (gebruik de search op XDA), al ben ik daar niet helemaal in thuis. Vaak zitten er al wat in een ROM ingebouwd, maar dit is per chef en soms zelfs per ROM verschillend.

Gebruik de search op XDA eens, kom je ver genoeg mee. ;)

Echte Android ROMs zijn er nog niet, daar Android nog niet volledig werkt (o.a. Bluetooth en het switchen tussen de speakers gaat nog niet goed). Maar ik denk wel dat die er binnen enkele maanden is.

Je zou een soort "dualrom" kunnen uitproberen, welke je tijdens het opstarten de optie geeft meteen door te starten naar Android, maar helemaal overtuigd ben ik nog niet.

Waarom zou dat niet kunnen :)

Je kunt ten alle tijde gewoon een WM 6.1 ROM opzoeken en die flashen. Ze zijn er sinds de komst van WM 6.5 alleen niet heel veel meer, maar met een beetje goed zoeken (buildnummers in de reeks van 19xxx) vind je altijd wel wat leuks. Voor ervaringen kijk je in de desbetreffend topics op XDA.

kan ik ook de rom ergens downloaden die er standaard opzit. die niet van die extra dingen heeft. ga hem namelijk verkopen en moet daarom dus een goede rom hebben.

is het wel veilig, download komt namelijk vanaf een ip adres ergens in europa

Hier vraag je of het veilig is, maar custom roms haal je wel gewoon van sites als Rapidshare en Megaupload. Weegt niet echt op...:D

Gewoon downloaden, HTC heeft meerdere downloadservers over de wereld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan