WM Player gaat gelijk naar NU Afspelen modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sundreamer

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
Hallo Vrienden,

Als ik WM Player 12 start in Windows 7, krijg ik eerst kort de bibliotheemodus, zoals het hoort, maar hij gaat gelijk over naar de nu afspelen modus.

Hoe kan dit, en hoe kan ik het veranderen ?
Heb Player al opnieuw geinstallerd, via configuratie etc.

Met vrgr

Erik

He Manamana,

Ga jij mij nu alweer helpen ??, zit je bij elk onderwerp of zo ? ha ha, ik kijk even of het lukt, y\hanks alvast !:thumb:

Nou eigenlijk niet bij elk onderwerp, maar best wel redelijk. :D:P Leuke reactie trouwens. :P

Ha ha, ok, heb trouwens de fix it gedraaid, en WM opnieuw geinstalleerd, maar bij openen van mediaplayer gaat hij eerst wel naar de bibliotheek modus maar springt gelijk door naar Nu Afspelen, wat kan ik nu nog doen , beetje raar ?

Hij hoort toch gewoon te starten in de bibiliotheek modus en daar eerst te blijven ?

Ik heb een even gekeken, het ligt denk ik aan een instelling.

Type links onder in die ronde ORB, (start) het woord afspelen zonder enter te geven.

afspelen.JPG
Ga dan naar boven en klik daar op automatisch afspelen.

Dan kom je in dit scherm. En voer je een actie uit zoals omcirkeld. Gaat het dat worden. Je kunt daar van alles instellen.

automatisch afspelen.JPG

Laatst bewerkt:
He manananana :), dank je wel voor het kijken !, maar dat is het ook nie, :confused:, heb wm plater opnieuw geinstalleerd, maar hij doet nog hetzelfde, flikkert tussen 2 modi in.
Vroeger ging hij bij het aanvinken van mp3 bestanden gelijk naar de NU Afspelen modus, nu dus Nu Afspelen, Bibliotheek en weer etrug naar Nu Afspelen...
Al dat geflikker :d !, als je nog een idee hebt graag ?

:D Dit is wel het geval bij jou toch. Ga naar start, dan standaardprogramma's, dan uw standaardprogramma's instellen. Ergens links die windows media player selecteren en die dan rechts tot standaard verheffen.

Gelukkig reageer jij erop :d, had dat allang gedaan.....blijft hetzelfde doen... helaas

Ja zeker probeert altijd te helpen he, dat weet je inmiddels. :PMaar we gaan verder eens kijken. Ik heb hier nog een troubleshooter van Windows zelf. Je zou toch zeggen Windows moet dat even oplossen, maar kennelijk gaat dit niet zo eenvoudig heb ik in de gaten.:rolleyes: Maar toch nog even hier kijken. Klikje en dan weet je wel wat je moet doen. :P ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan