wma files spelen niet, misschien verouderd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karnie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2014
Ik heb jaren geleden zelfgemaakte liedjes in wma-formaat opgeslaan op externe HD. Wanneer ik ze nu wil laten afspelen, wordt ik naar de browser doorgeleid en komt de melding: Migrate License Error. Andere wma-files spelen wel gewoon af, deze 'oude' niet. Hoe recupereer ik mijn files? Ik kan ze ook niet openen met andere spelers, zoals Real Player of andere.

Het zal te maken hebben met Digital Rights Management. Wanneer je Internet Explorer jou default browser maakt, dan worden de rechten gedownload en aan mediaspeler toegevoegd. Firefox kan dit niet en is nu misschien jouw standaard browser.

Installeer eens "K-Lite codec pack".
Op die manier worden alle codecs geinstalleerd en zou u alle muziek moeten kunnen afspelen.

U kunt ook het gratis programma VLC downloaden, die speelt ook zowat alles.

Geen van voorgaande oplossingen werkt

Ik ben nieuw op deze site, en zag niet meteen een andere manier om te antwoorden op de 2 voorgaande antwoorden op mijn vraag, dus antwoord ik hier. Geen van de voorgestelde oplossingen werkt.

Als u een wma bestand upload kunnen we zien of het aan het bestand of aan uw pc ligt :)

Laat IE dan nog even de default browser zijn en gebruik een vorige versie van Windows Mediaspeler.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan