WMI fout in logboek??

Status
Niet open voor verdere reacties.

weinberg7

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
Hoi all,
bijgaand een foto die een fout aangeeft.
De pc slaat wel's onverwacht af meestal als ik een film wil converteren avi naar dvd.
Ook bij sommige spellen.
Ik krijg dan na de opstart iedere keer die foutmelding die ik als bijlage heb mee gezonden.
Heb sp2 al opnieuw geinstalleerd,hijack log geplaatst gehad,online micro gescand,ccleaner en ga zo maar door.
Niks hebt baat gebracht.

Weten jullie iemand aub wat dit probleem zou kunnen zijn?
Wat is eigenlijk WMI?

Ik hoor het wel.

fijne feestdagen alvast!

gr...

Bijlagen

• sshot-3.png
    sshot-3.png
    27,8 KB · Weergaven: 102
Laatst bewerkt:
Hoi all,
bijgaand een foto die een fout aangeeft.
De pc slaat wel's onverwacht af meestal als ik een film wil converteren avi naar dvd.
Ook bij sommige spellen.
Ik krijg dan na de opstart iedere keer die foutmelding die ik als bijlage heb mee gezonden.
Heb sp2 al opnieuw geinstalleerd,hijack log geplaatst gehad,online micro gescand,ccleaner en ga zo maar door.
Niks hebt baat gebracht.

Weten jullie iemand aub wat dit probleem zou kunnen zijn?
Wat is eigenlijk WMI?

Ik hoor het wel.

fijne feestdagen alvast!

gr...

hey thanx voor de feestdagen en
wmi betekend..Windows Management Instrumentation
Google eens naar WMI errors, lees even door, de 1e of 2e hit en kyk wat precies voor een fout je hebt, als je de exacte fout vind moet je m googlen en kyken of er een medic linkje staat xD

Google is je vriend ook in 2008

Ik heb niks kunnen vinden waarmee ik mijn fout oploste.Heb WinXp opnieuw geinstalleerd en had er een pci firewire kaart uitgelaten omdat ik dat de vorige keer na een schone install dat niet had gedaan en toen kwam die fout gewoon weer terug maar nu heb ik het probleem niet meer.
Dus de pci firewire kaart is denk de boosdoender.
Maar dat zou ik moeten testen door'm erweer in te klikken.
Dat laat ik nog wel horen als ik dat gedaan heb.

gr...
M@rio

Ik heb niks kunnen vinden waarmee ik mijn fout oploste.Heb WinXp opnieuw geinstalleerd en had er een pci firewire kaart uitgelaten omdat ik dat de vorige keer na een schone install dat niet had gedaan en toen kwam die fout gewoon weer terug maar nu heb ik het probleem niet meer.
Dus de pci firewire kaart is denk de boosdoender.
Maar dat zou ik moeten testen door'm erweer in te klikken.
Dat laat ik nog wel horen als ik dat gedaan heb.

gr...
M@rio

okeee fyne kerstdagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan