Wmp 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

woeqie

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2006
Berichten
6
Ik heb al een tijdje Windows Media Player 11. Maar ik mis wel de 'totale tijd' functie die 10 wel had. Ik bedoel de totale tijd van alle nummers. Weet iemand hoe ik dit te zien krijg?
 
Als je op de tijd klikt die verstrijkt per nummer dan verandert dat in (tijd gespeeld -> tijd verstreken, totale tijd nummer -> tijd nog te gaan).

Maar de totale tijd van een aantal nummers ben ik nog niet tegengekomen.
 
En als je alle nummers selecteert ( bijvoorbeeld met Shift ) en dan rechtsklik en dan Eigenschappen.
 
Geen idee wat ik daar zou moeten vinden wat daarmee te maken heeft. Maar ik kan het niet vinden.
 
Schakel eens over naar Compacte Modus (via het pijltje rechtsonder of via optie beeld) dan komt wel de totale tijdsduur in beeld te staan.
 
Ik heb ook WMP11 en zat ook al een tijdje te denken om hier iets over te vragen.
Bij WMP10 stond er rechts onderin het beeld de tijdsduur van het af te spelen nummer/film.
Bij WMP11 is dit niet zo. Ik zou het graag weer terug zien.

Robert.
 
Bij IE7 Explorer moet je dat allenmaal opnieuw de hand instellen,
 
Als je ie7 Explorrer installeerd krijg je maar twee balken, je moet al die iconen opstarten kom tekijken wat je nogid heeft.
 
als je een illegale versie kan je het wel vergeten want bij de volgende update van microsoft controleert of de IE7 wel of niet illegale was.
 
Nee gewoon legaal.
Hoe krijg ik de totale tijd van afspeellijst en of film/nummer te zien, in een legaal geinstalleerde wmp 11 ???
 
Laatst bewerkt:
Hallo Jozo,

Ik heb geen idee, maar misschien weet jij het.
 
Sparkel, dan zie jij iets wat ik niet zie,:eek:

Zie de afbeelding:

WMP11.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan