WMP : afspelen mp4 + sub.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin90

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
hallo

heb net een film gedownload in kwaliteit van blu ray . film heeft als extensie mp4 ,
de film speelt perfect af in wmp maar eens ik er de ondertitels bij zet .srt bestand speelt film wel af maar de ondertitels verschijnen niet.

verder heb ik nog films kwaliteit van dvd en als ik daar ondertitels bij plaats spelen deze wel af .
heb hiervoor het progr. vobsub geinstalleerd gehad een tijd terug

als ik die mp4 en ondertitels met vlc afspeel werkt dit perfect maar zou hem liever met wmp afspelen

de vraag is nu enkel weet iemand soms hoe ik bij die mp4 ondertitels kan doen afspelen in wmp ? met een prog. ofzo zoals vobsub maar die dat dan die mp4 met ondertitels bij kan afspelen

dank u

ps: het de wmp die bij de installatie bijzat van windows 7 ultimate

mvg

gaat moeilijk,

ten eerste, films downloaden is illegaal.
ten tweede, je kan gewoon geen srt betanden importeren.
Ten derde, VLC is vele malen beter dan WMP dus weet niet waarom je graag WMP wilt gebruiken.
Ten vierde; he is wel mogelijk om je bestanden naar mov te converteren en vervolgend in een VIDEO_TS map zodat je deze wel in WMP kan openen.
Gebruik hiervoor alsjeblieft legale of gratis software. http://dvdvideosoft.com/

succes.

dit is nu echt eens een antwoord waar een mens niks aan heeft

een avi bestand en een srt bestand kan je samen doen afspelen met vobsub dan zie je film en ondertitels samen gelijk lopen .

maar met welk progr. kan je nu mp4 bestand en een srt bestand samen doen afspelen ?
want met vobsub lukt deze niet , iemand een ander progr. zoals bv vobsub , waarmee dit dan wel kan ?

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan