WMP kan niet alle webradio's afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scandax

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2011
Hallo,

Ik ben een hele tijd geleden begonnen met het maken van programma's, waaronder een radio speler die streams vanaf het web afspeelt. Alles werkte zoals het hoort bij Windows Media Player. Tot voor kort, want sinds een paar weken kan mijn computer geen enkele stream meer afspelen. Ik denk dat het aan mijn computer ligt omdat mijn laptop en de computer op de zolder wél nog alle streams kan afspelen. Ik heb geen idee waaraan het ligt. WMP geeft me wel een soort van foutcode:

Kan het bestand niet afspelen omdat het opgegeven protocol niet wordt ondersteund. Als u in het dialoogvenster URL openen een URL hebt opgegeven, kunt u het met een ander transportprotocol, zoals http: of rtsp:, proberen.

Heeft iemand een oplossing?

M.v.gr.
Scandax

Ja ga over op Winamp, een van de betere, die kan dat wel.

Ok, en Winamp is ook (makkelijk) te integreren in het programma? Dus zonder al te veel problemen?

EDIT:

Eerste google resultaten katen me niet denken dat Winamp in vb.net past :P
Ik ben er trouwens ook vergeten bij te zetten dat het om vb.net 2008 gaat..,

Laatst bewerkt:
winamp is een losse speler die de links zelf kan afspelen, zoals RAdio 538 of 3fm of slam fm!.

Dat weet ik ;)
Maar mij gaat het er vooral om dat ik het in vb.net kan verwerken.

Durf ik niet te zeggen ben niet zo van programma's schrijven/maken ervan. Ik kan alleen in een bestaand iets doen.

Ok, wel bedankt voor he snelle antwoord. Ik ga nu proberen VLC Media Player in mijn programma te verwerken, maar dat schijnt lastig te zijn.

Ben benieuwd wat eruit komt ;)

:thumb::thumb:

Danku, wilt alleen niet echt lukken. Heeft iemand een oplossing voor mijn pobleem met Windows Media Player? Als ik weer alles met WMP kan, scheelt dat een hoop andere problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan