WMP laten afspelen bij MSN?

Status
Niet open voor verdere reacties.

winnie de pooh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Hallo,

ik zit sinds kort met een probleem. Heb zojuist een laptop met Windows Vista waarop uiteraard Windows Live Messenger (versie 8.1) en Windows Media Player (versie 11.0).

Op mijn oude PC speelde ik mijn muziek af met behulp van iTunes. In MSN had je hiermee een leuke functie waardoor je in je naam kon laten zien wat voor muziek je draaide. Als ik op 'Laat zien naar welke nummers ik luister' klikte kwam dit mooi tevoorschijn. Echter laat Windows Vista of Windows Media Player dit niet toe?

Wie weet hoe ik dit, als het op te lossen is, kan oplossen?

alvast bedankt!:thumb:

Groet,

Voor zover ik weet kan je alleen de nummers laten zien die je met Windows Media Player beluistert, niet die je met iTunes beluistert.

ik weeet niet of vista het ondersteunt maar probeer eens de vinkje bij msn niet te doen van muziek laten zien enzo. en dan ga je naar wmp en dan extra dacht ik tools(naast help) en dan plugins en dan de vink ook weg doen wmp herstarten en dan de vink aan doen. msn herstarten vinkje aan en dan hoort hij het te doen

Voor zover ik weet kan je alleen de nummers laten zien die je met Windows Media Player beluistert, niet die je met iTunes beluistert.

Da's nie waar ;)
Ik gebruik iTunes (+ Vista) en ik kan ook mijn muziek laten zien onder mijn naam, zonder iets aan te passen o.i.d., en met dezelfde functie. Je moet het 'main window' alleen niet mee laten starten, zoals hier staat. :)

Ok dan weet ik dat ook weer. Ik gebruik zelf geen Messenger, dus ik heb er ook geen ervaring mee.

Je moet het 'main window' alleen niet mee laten starten, zoals hier staat. :)
En daar staat: "In MSN Messenger go to Tools / Options / General and check "Open Messenger main window when Messenger starts."

Dat betekent volgens mij dat je die optie wél moet aanvinken.

ik weeet niet of vista het ondersteunt maar probeer eens de vinkje bij msn niet te doen van muziek laten zien enzo. en dan ga je naar wmp en dan extra dacht ik tools(naast help) en dan plugins en dan de vink ook weg doen wmp herstarten en dan de vink aan doen. msn herstarten vinkje aan en dan hoort hij het te doen

Nou helemaal super! werkt zoals ik wil:)

Extra> Invoegtoepassingen> Muziek-plugin voor Windows Live Messenger.

:thumb:

En daar staat: "In MSN Messenger go to Tools / Options / General and check "Open Messenger main window when Messenger starts."
Dat betekent volgens mij dat je die optie wél moet aanvinken.

Klopt, foutje... :o. Excuses.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan