WMP mediagegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Starbeek94

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2011
Hallo,

Mijn probleem is dat ik de mediagegevens in wmp niet kan aanpassen. Als ik op het tabblad mediabibliotheek klik kan ik de informatie niet bewerken. Als ik met de rechter muisknop op een bestand klik dan is bewerken en classificatie licht grijs, ik kan er niet op klikken. Dus nu hebben sommige nummers geen titel of de titel is verkeerd of de artiest ontbreekt en geen een nummer heeft een classificatie. Ik snap er niks meer van. Maar als ik in de map mijn muziek kijk staat wel alles erachter???
Weet iemand hoe je dit probleem kunt verhelpen?

Alvast bedankt

Starbeek

Hoi,
het zou helpen als je de versie van WMP opgeeft en het besturingssysteem.

Alvast bedankt.
Ik ben een nieuwe afspeellijst begonnen en nu kan ik die gegevens niet aanpassen, maar in mijn andere afspeellijsten kan ik de info wel nog steeds aanpassen. En als ik de nieuwe nummers daarbij zet dan ik de oude wel aanpassen maar de nieuwe niet.

Laatst bewerkt:
Heb je die nieuwe nummers ook eerst opgelagen in de afspeellijst (afspeellijst opslaan)? Daarna kun je ze ook pas aanpassen volgens mij. Zelf heb ik altijd met WMP 11 gewerkt, fijne mediaspeler vind ikzelf.

Ja ik heb de afspeellijst eerst opgeslagen.
Ik heb eerst op mediabibliotheek geklikt en dan op het tabblad voor een nieuwe afspeellijst.
Toen kreeg ik 'deelvenster' waar ik nummers naar toe kon slepen.
Ik had alle nummers erin gezet en op afspeellijst opslaan geklikt.
Toen het deelvenster weggeklikt (het blauwe pijltje rechts boven) en toen op de afspeellijst geklikt in de lijst afspeellijsten aan de linkerkant.
En dan zie ik de lijst staan waarin sommige artiesten enz. ontbreken. Verder heeft geen een nummer een classificatie.
En als ik met de rechtermuisknop op het bestand klik (zoals het in het WMPhelp menu beschreven staat), maar dan kan ik niet op bewerken klikken.
Ook kan ik bij mijn andere afspeellijsten op 'Geavanceerde editor voor labels' klikken en hier kan ik dan alles aanpassen. Maar in de andere afspeellijst kan ik er wel op klikken, maar kan ik nog niks aanpassen. Alleen de artiest en het album. Maar een classificatie en het jaar van release niet.

Ik vindt WMP 11 ook een fijne mediaspeler. :P

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan