WMP niet meer automatisch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smartguy

Meubilair
Lid geworden
13 jul 2001
Windows Media Player speelt bij mij niet meer automatisch filmpjes af van alle sites die ik bezoek (bijv. www.gamer.nl). Ik moet ze eerst opslaan wil ik ze kunnen afspelen.

Als ik er gewoon met de linkermuisknop op klik blijft er alleen "Connecting" in windows Media Player staan. Help!!??

In WMP: Extra-Opties, tabblad Bestandstypen, knop Alles Selecteren klikken. Dan knop Oke. Voila. :)

Geplaatst door Muurhond
In WMP: Extra-Opties, tabblad Bestandstypen, knop Alles Selecteren klikken. Dan knop Oke. Voila. :)

nee Voila :(
Dat werkt niet. Nu wordt alleen weer alles dat ik bij Winamp had ingesteld weer overgenomen door Windows Media Player dus kan ik dat weer opnieuw gaan instellen :( :D

Iemand anders?

Geplaatst door Smartguy

nee Voila :(
Dat werkt niet. Nu wordt alleen weer alles dat ik bij Winamp had ingesteld weer overgenomen door Windows Media Player dus kan ik dat weer opnieuw gaan instellen :( :D

Iemand anders?

Welke formaten wil je bij dan Winamp zien dat ie afspeelt? Gewoon et rijtje van bestandsformaten aflopen en naar wens aanvinken. Bijv. AVI-files vink je aan in WMP. (winamp speelt ze toch niet af)

Ja dat snap ik, films speel ik ook gewoon af met WMP.

Maar het gaat me erom dat ik geen filmpjes kan afspelen door er gelijk op te klikken wat eerst wel ging.

Ik heb zo nu en dan ook, maar ik vink de boel gewoon aan bij Bestandstypen en dan doet ie et weer. Misschien pc anders ff opnieuw opstarten of je Temporary Internet Files legen?

Geplaatst door Muurhond
Ik heb zo nu en dan ook, maar ik vink de boel gewoon aan bij Bestandstypen en dan doet ie et weer. Misschien pc anders ff opnieuw opstarten of je Temporary Internet Files legen?

Tijdelijke **** doe ik elke dag verwijderen :D
Zal hem dadelijk ff opnieuw opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan