WMP speelt onafgebroken muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vraagjes

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2008
Ik heb weer een probleempje,

Ik heb een familielid met een laptop van HP. Besturingsysteem is Windows 7. Nooit enige problemen mee gehad, maar nu speelt Windows Media Player onafgebroken hetzelfde nummer. Wat te doen?

Nee. dit heeft geen effect op de aard van het probleem, heb het even geprobeerd.

Nog meer ideen?

Nee, die doen het naar wens. Het zit 'm in de WMP. Speelt steeds door..

Hmm oke, is het dan niet een idee om naar Winamp over te stappen? ik zelf vind deze veel overzichtelijker en handiger

of is dit geen optie?

Iets meer uitleg zodat je meer kans op hulp hebt graag.
Dus je start en begint zo maar ineens te spelen?
herhaling ingeschakeld?
Schrijf je nu dat je wmp verwijderd had geprobeerd en daarna nog hetzelfde??
sinds wanneer is dit probleem?
systeemherstel geprobeerd?

Laatst bewerkt:
Nee, het probleem is: Als ie begint aan een nummer, dan herhaalt ie deze steeds. Hij moet ophouden als het nummer afgelopen is.

Lijkt me het makkelijkste om gewoon even bij de instellingen te kijken van het programma zelf' of de knopjes in WMP zelf.

gewoon herhaling uitgezet,tweede knop van links.
graag gedaan nog.

Het is inderdaad ook raar eigenlijk als je dit aanzet en je sluit wmp af dat het na weer opstarten nog steeds aanstaat.:(

Waar ik dan wel benieuwd naar was is welk familielid dit van je is?
omdat je zo snel overal antwoord op wist...

groetjes
Leutjebreedbek

Ja, ik heb de laptop tijdelijk bij me, er moeten nog enkele zaken geinstalleerd worden, en een man van 60 krijg je niet zomaar aan 't installeren ;)

haha oke(y)

omdat sommige mensen zich ook schamen voor een computer vraag.. dat het maar zogenaamd een familielid is of 'een vriend van me..' :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan