WMP10 in win7 (XPMode?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

skandalouz

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2007
hoi,
ik heb tijdje geleden win7 pro nl geinstalleerd ,en wil nu graag media player 10 weer terug, eventueel naast WMP 12. Ik had gehoord van windows XP mode, waarmee je XP kan virtualiseren. Ook was het mogelijk programma's geinstalleerd in die virtuele xp te starten vanuit 7. Dit werkt wel met andere software, maar WMP10 lukt mij niet. Heeft iemand enig idee of dit aan XPM ligt of win7 of dat het zelfs onder windows 7 zelf kan?
Mvg,
Skandalouz

Elke dag bezoek ik een website die ook elke dag een pakket van 20 nieuwe nummers online zet, welke ik dus download en beluister. Omdat ik lang niet alles even mooi vind, gooi ik dus redelijk wat weg. Als dat een dag of weekend niet gedaan wordt heb dus pakketen van meerdere dagen te verwerken. Als ik dan zoveel files in meerdere mappen moet verwerken gaat het makkelijker om gewoon in WMP iets te verwijderen en dat het dan ook in een keer weg is.
Om dezelfde reden verwijder ik ook vaak iets uit de now playing list. Vanaf WMP 11 stopt het afspelen dan.
Allemaal niet levensbedreigend, ik weet het, en WMP12 is wel mooier etc, maar het werkte toch wel altijd vloeiend en daarom zou ik het graag terug willen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan