WMP11 verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jarno5684

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Berichten
34
Hi,

Ik heb voor mijn gevoel dit hele forum doorgelezen maar ik kwam er maar niet uit:s
Windows Media Player 11 wil ik eraf gooien maar dat kan niet. Ik heb het via software geprobeerd, via software Windows onderdelen toevoegen/verwijderen, heb het met Revo geprobeerd, heb %windir%\$ntUninstallwmp11$\spuninst\spuninst.exe bij uitvoeren ingetikt en dat werd niet gevonden. Ook heb ik een CD erin gestopt met WMP11 erop, maar dat werkte ook niet want ik krijg mijn laptop niet zo gek om 2x hetzelfde te installeren:p maar ook WMP9 of welke versie ook kan niet geinstalleerd worden omdat ik over een recentere versie beschik.
Ben ik wezen Google-en, blijkt dus dat ccleaner het unistall bestand heeft weggegooid. Nu word er van microsoft gezegt dat ik de Windows media format runtime 9.5 moet installeren (ik heb nu 11) maar die kan ik dus nergens in het Nederlands vinden. In het Engels had ik hem al, maar dat kon niet geïnstalleerd worden omdat de taal ongelijk was.

Dus volgens mij is het probleem dat het uninstall bestand mist, maar hoe krijg ik die weer, of hoe kan ik dit bypassen?

bij voorbaat dank,
Jarno
 
Ccleaner maakt altijd een backup (tenzij je zo handig bent geweest om die backup weg te klikken / te weigeren als Ccleaner vraagt om het maken van de backup)
 
Hoezo "voorbij de prullenbak", Ccleaner slaat al die backupjes in de eigen map op en heeft niets met de Windows prullenbak van doen.
 
Sorry, dat was misschien niet helemaal duidelijk(A) Ik bedoel dat ik ccleaner al heb weg gegooid.
 
Bij mij lukt het vandaag wel via <configratiescherm> <software> de WMP 11 opgezocht en op verwijderen gezet. De melding verscheen <wilt u deze versie verwijderen en de vorige versie herstellen?> met <enter> gebeurde dat in één keer. O ja, ´k heb XP, dat wel!
succes
groet,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan