WMP54-GR vista probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

RicoNederveen

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Hallo mensen,

ik heb gisteren mijn linksys wmp54gr maar eens in mijn computer gezet omdat ik toch liever draadloos wil internetten.
(WMP54-GR van linksys)
Het probleem is dat ik niet weet hoe ik hem moet installeren voor vista.
Ik heb al heel wat forms gelezen en verder zelf dingen uitgeprobeert. echter zonder resultaat.

Ik heb wel van de linksys site zelf een driver kunnen downloaden, maar ik kan nergens vinden hoe ik die zou moeten installeren. ( het is een mapje met daarin 2 bestanden:
netr61.inf & netr61.sys) Ik weet dus niet wat ik hiermee moet.

Ik heb al geprobeert om via configuratiescherm/hardware/apparaatbeheer/stuurprogramma bijwerken/ handmatig (en dan die map van de driver opgeven) te installeren, maar dan kan de pc geen drivers vinden in die map.

als iemand enig ID heeft wat ik nu moet doen. Help dan aub :(

Hallo mensen,

ik heb gisteren mijn linksys wmp54gr maar eens in mijn computer gezet omdat ik toch liever draadloos wil internetten.
(WMP54-GR van linksys)
Het probleem is dat ik niet weet hoe ik hem moet installeren voor vista.
Ik heb al heel wat forms gelezen en verder zelf dingen uitgeprobeert. echter zonder resultaat.

Ik heb wel van de linksys site zelf een driver kunnen downloaden, maar ik kan nergens vinden hoe ik die zou moeten installeren. ( het is een mapje met daarin 2 bestanden:
netr61.inf & netr61.sys) Ik weet dus niet wat ik hiermee moet.

Ik heb al geprobeert om via configuratiescherm/hardware/apparaatbeheer/stuurprogramma bijwerken/ handmatig (en dan die map van de driver opgeven) te installeren, maar dan kan de pc geen drivers vinden in die map.

als iemand enig ID heeft wat ik nu moet doen. Help dan aub :(

Dan zijn het de verkeerde drivers, ik zal wel even kijken, U hoor nog van mij.:)

bedankt maar helaas

bedankt voor je snelle reactie, maar helaas werkt het niet. ik heb van je site het stuurprogramma gedownload en geprobeert te openen op mijn computer.
Toen ik het setup bestandje opende kreeg ik: The driver has already been installed.

Het is dus de driver van windows xp, die had ik al wel geprobeert zelf want dat was die van de cd die ik bij de kaart kreeg.

Ik hoop dat je nog een ander id hebt. ( ik denk wel dat die vista driver goed was hoor met die 2 bestandjes) alleen ik weet niet wat ik met die bestandjes moet ) op andere forms wordt alleen gezegt dat je die moet hebben en installeren, maar nergens staat hoe je die dan moet installeren.

mvg Rico

Oke:)

En deze dan :D
Link

Ps. (Ik heb al geprobeert om via configuratiescherm/hardware/apparaatbeheer/stuurprogramma bijwerken/ handmatig (en dan die map van de driver opgeven) te installeren, maar dan kan de pc geen drivers vinden in die map.)
Dit was goed hoor, zo moet dat normaal:)

dit werkt ook niet :shocked: de link die je stuurde zijn weer de zelfde 2 bestandjes die ik al eerder van de site van linksys zelf had gedownload. voor vista (stond er bij).

ik snap het echt niet. ik heb bij stuurprogramma's op uw computer zoeken ingevult:

C:\Linksys Driver\WMP54GR_v2.0.1.9\VISTAx86 (inclusief onderliggende mapen) en dan op volgende

Dan krijg ik: Uw onbekend apparaat kan niet door windows worden geïnstalleerd.
Er kunnen geen stuurprogramma's vppr iw apparaat worden gevonden.

dit werkt ook niet :shocked: de link die je stuurde zijn weer de zelfde 2 bestandjes die ik al eerder van de site van linksys zelf had gedownload. voor vista (stond er bij).

ik snap het echt niet. ik heb bij stuurprogramma's op uw computer zoeken ingevult:

C:\Linksys Driver\WMP54GR_v2.0.1.9\VISTAx86 (inclusief onderliggende mapen) en dan op volgende

Oké, heeft U die ook al geprobeerd (configuratiescherm/hardware/apparaatbeheer/stuurprogramma bijwerken/ handmatig (en dan die map van de driver opgeven) )

(De nieuwe bestandjes dan)
:thumb:

Oké sorry las het niet goed.:) U had het dus geprobeerd.
Ik zal nog ff verder kijken, de bestandjes zouden het moeten doen.

Screenshots installatie

de screenshots zijn te groot om te posten :confused: namelijk 300 kb

ik heb nog iets anders geprobeert, namelijk:

Stuurprogramma bijwerken, op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken, Ik wil kiezen uit een lijst met apparaatstuurprogramma's op mijn computer, bladeren...,en dan de map met de driver voor vista selecteren.

(dan krijg ik al een dikgedrukt stukje met: Dit stuurprogramma is niet digitaal ondertekend.)

ik druk gewoon toch volgende, dan krijg ik een waarschuwing met: Installatie van die stuurprogramma wordt niet aangeraden omdat Windows niet kan controleren of het stuurprogramma compatibel is met de hardware. Wilt u doorgaan met de installatie?

Ik klik op Ja

Dan gaat hij zoeken en komt hij in een volgend scherm met: er is een probleem opgetreden.

Dit apparaat werkt niet goed omdat Windows de voor dit apparaat benodigde stuurprogramma's niet kan laden. (Code 31)

Heb je enig id?

Bvd Rico

Oke, Toch de drivers verkeerd.:thumb:

Heeft U een 32 bit of 64 bit besturingssysteem.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan