WMP600n netwerkkaart zorgt voor freezes en stotters

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scxar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 apr 2012
Hallo,

Ik heb een tijd geleden de Netwerk kaart WMP600n aangeschaft (deze is verbonden met de Gaming Router 2 van Sitecom). Leek leuk en aardig 300 mbit verbinding maar ik zit nu met een probleem.

Ik heb een Windows 7 64-bit systeem, en mijn netwerk kaart zorgt voor stutters op mijn desktop. De muis stopt en verschijnt een stuk verder weer, het geluid buzzed, eigenlijk staat alles stil voor een fractie van een seconde. Dit gebeurt soms een paar keer achter elkaar (als in elke seconde), soms maar één keer. Eerst wist ik niet wat het probleem was dus ik heb windows 7 opnieuw geinstaleerd, Nvidia drivers gesweept en nieuwe geinstaleerd, ook vorige stabiele geprobeerd maar het bleef bestaan. Mijn neef zei dat het een hardware related issue is. Toen ik er over na dacht heb ik het probleem pas toen ik de nieuwe hardware installeerde.

Ik heb de 64 windows 7 drivers voor de WMP600n geinstaleerd, en al een ander PCI slot geprobeerd. Tot nu toe werkt niks, het probleem blijft bestaan.
Ik zou een andere netwerk kaart halen als ik deze nog terug kon brengen. helaas heb ik deze al langer dan een maand of anderhalf dus dat is denk ik niet meer mogelijk.

Ik weet niet wat ik moet doen. Iemand een idee?

Mvg,

Edwin

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan