Wmplayer Verbruikt Extreem veel ram?

Status
Niet open voor verdere reacties.

daand

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 feb 2008
Goededag,

Ik had hitzone 51 gedownload en wou het gaan beluisteren doet het, maar windows media player 12 reageerde niet meer ik keek bij Taskmgr en ik zag een piek van een dikke 200 Mb ram verbruik van media player. Hoe kan ik dit oplossen ik heb pas 3 virussen gehad en verwijderd kan dat het zijn misschien???

Goededag,

Ik had hitzone 51 gedownload en wou het gaan beluisteren doet het, maar windows media player 12 reageerde niet meer ik keek bij Taskmgr en ik zag een piek van een dikke 200 Mb ram verbruik van media player. Hoe kan ik dit oplossen ik heb pas 3 virussen gehad en verwijderd kan dat het zijn misschien???

Als je weinig geheugen hebt, prik je er gewoon wat bij!
En anders kun je nog proberen om een andere mediaplayer te gebruiken (denk aan bijvoorbeeld Winamp)

En anders kun je nog proberen om een andere mediaplayer te gebruiken (denk aan bijvoorbeeld Winamp)

Helaas mag ik geen 1Gb erbij doen ik wil dat wel heb al een keer het geheugen en de hardeschijf uit mijn laptop gehaald maar verder ging ik maar niet.

Ik weet het een paar maanden oude topic maar ik heb nu 2GB ram uiteindelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan