.wmv bestand openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bettieboop8

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2002
hallo helpers!

Ik krijg via de eamil een filmpje in .wmv bestand.
als ik dit wil openen krijg ik de melding dat ik iets in de mapopties moet veranderen, maar daar kan ik het bestand niet vinden.Ik heb heb bestand opgeslagen in mijn documenten, rechtermuis geklikt: openen met nero showtime, weer geprobeert om het rechtstreeks in de mail te openen, maar krijg steeds dezelfde melding.
wat moet ik doen?

hellup!

Rechtsklikken en Mediaplayer kiezen en dan een vinkje zetten dat hij altijd Mediaplayer moet gebruiken al gedaan?

Windows Media File

Audio/Video Windows Media. Requires version 8+ of the Windows Media Player. Note: This file is also found as a video/audio file on the Xbox. A number of programs capture this file extension. .....

Laatst bewerkt:
ja, al gedaan.
heb al een boel antwoorden gevonden en geprobeert op dit forum, maar het werkt nog steeds niet!

Kan je wel voor de mediaplayer kiezen en welke versie mediaplayer heb je?

ik heb de nieuwste windows media player (10?)
en ik heb de nero show time player, en die wil ik graag gebruiken.

ja, ik kan kiezen voor de mediaplayer.
en dan speel ie ook wel meteen af.
ik zal de codecs eens installeren.

ja, ik kan kiezen voor de mediaplayer.
en dan speel ie ook wel meteen af.
ik zal de codecs eens installeren.

Nou snap ik er niks meer van?? Hij speelt hem dus wel af?
En als je bij je mapopties en dan bestandstypen kijkt staat daar WMV niet bij? Kan me haast niet voorstellen.....

Laatst bewerkt:
ik wilde hem zo instellen dat ie standaard de nero player gebruikt, maar dat wil niet.
ik laat het wel staan op de windows player.
bedankt voor je hulp!!
groetjes, Bettie.

WMV. Bestanden openen in Outlook Express

hallo helpers!

Ik krijg via de eamil een filmpje in .wmv bestand.
als ik dit wil openen krijg ik de melding dat ik iets in de mapopties moet veranderen, maar daar kan ik het bestand niet vinden.Ik heb heb bestand opgeslagen in mijn documenten, rechtermuis geklikt: openen met nero showtime, weer geprobeert om het rechtstreeks in de mail te openen, maar krijg steeds dezelfde melding.
wat moet ik doen?

hellup!
Je moet naar windows medialplayer gaan Extra aanlklikken dan opties en dan voor bestandtype kiezen dan krijg je een lijstje die je kunt aanvinken (ik heb ze allemaal aangevinkt) welke bestanden je met de mediaplayer wilt openen. En je zult zien dat hij nu wel in Outlook de WMV. bestanden opent. Succes

Beste Pantau,

Aardig dat je reageert maar dit topic is al anderhalf jaar oud dus het zal niet veel zin meer hebben.

Beste Pantau,

Aardig dat je reageert maar dit topic is al anderhalf jaar oud dus het zal niet veel zin meer hebben.
Dat klopt dat had ik ook gezien maar omdat er niet het antwoord bij stond waarmee ik recent dit probleempje mee heb opgelost, vond ik het niet misstaan om het hier te publiceren.Want als het er al had gestaan dan had ik er ongetwijfeld wat tijd en ergenis mee bespaart. Dus dit antwoord is voor de volgende met dit probleem. Vandaar deze reactie op een oude vraag.

bedankt voor je hulp, als is het dan al een tijdje geleden, ik zal eens kijken bij de opties van de mediaplayer.
Ik was er inderdaad nog niet uit!

bedankt voor je hulp, als is het dan al een tijdje geleden, ik zal eens kijken bij de opties van de mediaplayer.
Ik was er inderdaad nog niet uit!
Laat het ons a.u.b even weten of het gelukt is. Dat is wel is eventueel wel leuk om te horen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan