WMV Filmpjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
hallo mensen,

ik heb een probleempje, eigenlijk heb ik dit met alle browsers.

als ik een wmv filmpje wil afspelen in mijn browser dan loopt hij vast. het filmpje doet gewoon niks. er staat dat hij "gereed" of "klaar" is maar het filmpje speelt niet af.

dit gebeurt echter op willikeurige momenten. heeel soms speelt een wmv filmpje wel af.
ik heb dit dus met alle browsers en ik zou niet weten waar het aan kan liggen. ik ben niets aan het downloaden of andere zware internet vereisende activiteiten aan het uitvoeren als ik de filmpjes wil kijken, youtube e.d. doen het wel gewoon :S

weet iemand hier een oplossing voor?

mvg mij.

ik heb dit ook wel eens maar dit ligt niet aan de browser meestal doet hij het wel omdat ik een codec pack heb geïnstalleerd de video fomaat van de video op het internet wordt gewoon niet ondersteund door jou computer

download http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=5564&s=775

dan kun je de meesten wel afspelen als het weer gebeurt kun je er verder niks aan doen

neej heb het probleem nog steeds...

hij laadt de filmpjes wel daarna zie je de 1e frame van het filmpje dat niet beweegt en daarna staat er onderaan de pagina "gereed" dus hij laadt niet meer en het filmpje schiet dan maar 2 frames verder ofzo..

ik hoor wel soms dat er alleen gereed komt te staan en geen frames vaak zijn hier geen oplossing voor omdat het filmpje dat op de site zelf staat corrupt maar die 1 a 2 frames zijn die van het begin of van ergens in midden van het filmpje dan kan het nog steeds zijn dat het aan het filmpje ligt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan