WMV Streams in WMP11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik blijf het een vaag verhaal vinden allemaal...de ene dag doet ie het wel en nu in ene niet meer.
Ik heb toch nog even rondgekeken, want je begon je vraag met het installeren van Winamp. Dat programma heeft de neiging om bestandsextensie "vast te houden" zo wordt het "standaard" geinstalleerd. Kijk even mee waar je allemaal vinkjes weg moet halen als ze er staan.

Ook is het het beste om op de knop "Geen" te klikken. Dat wil niet zeggen dat Winamp die bestandstypen niet meer zou kunnen afspelen, alleen zal Winamp zich niet automatisch openen als je op zo'n bestand dubbelklikt.

(In de roodomkaderde vakjes moeten dus géén vinkjes staan. Let vooral op de tekst bij Winamp Agent!)

winampextensieswq4.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb de instellingen precies gedaan zoals in het plaatje maar helaas geen succes...

Krijg van Windows nu niet eens meer de melding om de stream te downloaden maar hij zegt gewoon kijhard nu :

De webpagina kan niet worden weergegeven

Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.

Als ik op me andere pc kijk dan doet ie het dus wel gewoon !! :rolleyes:

Dan vraag ik me toch af: heb je een netwerkje met modem en router? Zijn daar alle instellingen wel OK?

Yupz....er is niets met de instellingen gebeurd. Tot voor gister kon ik wel alles spelen gewoon en nu alleen die wmv stream niet direct openen vanuit explorer. Ik denk dat het is gekomen nadat ik dus WinAmp heb geinstalleerd....verder is er niets gebeurd en doet voor de rest alles het (wat internet en netwerken betreft).

Grtz

Ik heb nu dus ook firefox draaien en daar gaat het ook niet echt van harte !!

Heb het nu wel zover gekregen dat ie automatisch de bestanden met die VLC player opent. Ik denk echter dat er wat mis is met de Media Player internet plugin.....wederom kan WMP 11 het niet aan om het bestand af te spelen.

Iemand nog een idee om deze plugin te vervangen ?!?!

Grtz

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan