Wndows Live Mail opmaak

• Onderwerp starter Onderwerp starter WY79
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

WY79

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2010
Ik kan geen mail meer "normaal" lezen. Ik krijg de mail als opmaak.
Ik doe er een screenshot bij wat ik precies bedoel.
Printscreen.jpgPrintscreen 2.jpg

Wie of wat kan de oorzaak zijn? Ik heb ook al wat geprobeerd bij instellingen van de mail, maar dat bleek ook geen oplossing te zijn.
muz-tb-lezen.jpg

WY79

Dat had ik juist al geprobeerd. Stond ook al bij me vraag, dat had ik inmiddels al geprobeerd, dat hielp niet.

WY79

Ik zie in de afbeelding dat je mail ontvangt als HTML bestand.
Ga ook even naar bij Opties voor Windows Live mail naar tabblad Verzenden, want ik vermoed dat het een combinatie is van twee instellingen.
Onderaan dit tabblad bij Indeling voor verzenden van e-mail: kies je HTML
Bij Indeling voor verzenden van nieuws: kies je Tekst zonder opmaak.

Windows Live Mail opmaak

Ik heb geprobeerd wat je voorstelde, maar blijft hetzelfde. Ik blijf de mail zien zoals ik had aangegeven, ook nadat ik Windows Live Mail opnieuw heb opgestart.
Ik blijf het vreemd vinden. :confused:

WY79

Inderdaad erg vreemd hoor.
Heb je ook in iconenbalk bij Codering gekeken? Deze moet op West Europees (Windows) staan.
Dan als je een degerlijk mail doorstuurd naar een ander, hoe krijgt die de mail binnen? In wat voor vorm bedoel ik.
En hoe krijg je hetzelf binnen als je een dergelijke mail doorstuurd naar jezelf?
Als dit allemaal geen verbetering geeft is misschien het verwijderen van Windows Live Mail een optie en het daarna weer opnieuw downloaden en installeren.

:rolleyes:

Ik heb Windows Live Mail maar verwijderd. Leek me de enige optie om van dat gedoe af te zijn. Maart nou het volgende probleem;
Ik wou Windows Essentials downloaden toen kreeg ik de volgende foutmelding:
Bezig met ophalen.jpg

Zou graag weer Windows Live Mail weer kunnen gebruiken. Wat moet ik nu doen?

WY79

Ik weet al waar het mee te maken heeft. Het heeft te maken met dat ik het programma nu moet open als "Super Administrator". Want ik kan als ik Windows Live Mail normaal opstart ook geen nieuwe mails versturen, wel als ik als "Super Administrator" Windows Live Mail open. Dus nu me nieuwe vraag: hoe kan ik dat veranderen? Ik wil zonder dat ik als "Super Administrator" Windows Live Mail kunnen gebruiken. Is lastig als ik steeds Windows Live Mail als "Super Administrator" moet opstarten.

WY79

Laatst bewerkt:
Super Adminstrator zet je normaal gesproken niet zo maar aan. Dus dat is heel bijzonder.
Ergens moet er toch een moment geweest zijn dat alles normaal werkte, heb je al eens een herstelpunt gemaakt naar een datum dat alles wel goed werkte?
Doe dat dan eerst en ga dan je Pc eerst eens goed scannnen met 1, je virusscanner en 2, op malware met bijvoorbeeld het gratis Malwarebytes .
Mocht alles daarna weer goed staan dan ben je klaar maar als het probleem er nog steeds is klik dan eens met je rechtermuisknop op het Windows Live Mail icoon bij Start/Alle Programma,s.
Klik dan op Eigenschappen en tabblad Beveiliging, daar staan je machtigingen in van wie die mail mag lezen. Super Adminstrator staat daar nu bij als het goed is maar ook jezelf moet daar bij staan en misschien ook een machtiging voor Iedereen.
Als iedereen die de Pc inlogt ook in jouw mail mag kijken dan is die laatste OK of je moet misschien juist deze er eens bij zetten, probeer het gewoon eens uit.
Voor Super Administrator gegevens zou ik eens kijken bij http://www.pcleek.com/tips-windows/1068-verborgen-administrator-account-activeren-vista-windows7

Gedaan wat je je voorstelde maar hielp ook niet. En nu wou ik me pc scannen met Malwarebytes Anti-Malware, kwam ik er net achter dat ik niet kan updaten, zonder in te loggen als 'Administrator'. Ik moet steeds bij meer programma's de optie gebruiken als 'administrator', terwijl dat voorheen niet zo was.
Wat kan ik nog meer doen? Om Windows Live Mail en nu meerdere programma's 'normaal' te kunnen gebruiken?

WY79

Ga naar je configuratiescherm. Kies bij Systeem en Beveiliging - Onderhoudscentrum - Instellingen voor gebruikersaccount wijzigen.
Je ziet dan een grote schuif, zet deze schuif in de onderste stand en bevestig de eventuele waarschuwingen die je daarna tegenkomt en als het goed is krijg je dan helemaal niet meer van die vervelende pop-ups ieder keer als je een programma opent en je hoeft niet steeds als Administrator in te loggen. Op deze manier log je altijd in als Administrator.
W7 heeft meer beveiligingen als Windows XP daarom krijg je dit soort vervelende dingen. Bij XP stond Administrator standaard gewoon aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan