wolfenstein(2009) + trust 510EX bsod

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkkkillah

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2008
hallo,

ik heb pas wolfenstein gekocht en nadat ik geinstalleerd had kreeg ik een fout door de exe van wolfenstein. ik had dat opgelost door alle niet microsoft services uit te zetten via msconfig en alles van opstarten behalve mijn virusscan. ik kon toen wolfenstein opstarten in single player mode zonder problemen. echter werkte mijn sound driver toen niet meer die heb ik dus gedeinstalleerd via config scherm en daarna heb ik de nieuwe versie erop gezet via de site van trust. maar toen ik wolfenstein weer op wou starten kreeg ik een bsod(blauw scherm). met cm106.sys erop en ik weet bijna zeker dat het van de sound driver is omdat hij duidelijk dat bestandje laat zien als je de driver installeert (bsod komt altijd bij opstarten van deze game maar niet bij andere). daarna heb ik deze driver versie eraf gehaald en hoopte dat het blauwe scherm kwam door de nieuwe versie van de driver. ik heb toen de oorspronkelijke versie erop gezet die ik er eerst ook op had staan via de bijgeleverde cd. maar heb nog steeds hetelfde probleem ik heb een foto van de bsod maar ik kan hem niet uploaden omdat ik geen kabel heb op dit moment je kunt wel info vragen over de bsod want dan kan ik het gewoon overtypen van mijn mobieltje.

alvast bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan