Wolfenstein ET (mod in het hoofd menu)

Status
Niet open voor verdere reacties.

nivran

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mei 2008
heey ik heb ff een vraag ik weet hoe ik een server start bij Wolfenstein et maar je moet een mod loaden maar er staat in het menu van mijn Wolfenstein et geen mod dat je dat kan aan klicken en loaden voorbeeld: jaymod ofzoo ik kan die mod ding niet in het hoofd menu vinden wie kan me helpen???

heey ik heb ff een vraag ik weet hoe ik een server start bij Wolfenstein et maar je moet een mod loaden maar er staat in het menu van mijn Wolfenstein et geen mod dat je dat kan aan klicken en loaden voorbeeld: jaymod ofzoo ik kan die mod ding niet in het hoofd menu vinden wie kan me helpen???

Dat komt omdat er dan geen mods in je Main map staan
Andere optie is dat er een mod is geladen die 'Mod in het menu niet laat zien :D
succes

Ik heb het zelf ooit ook gespeeld en ook servers gemaakt :O
Maar je moet volgensmij een MOD (bijv jaymod) in de main map gooien.
Ofterwel een .pk3 file van de jaymod site.. als je die wilt gebruiken natuurlijk ;)

jaa ik heb jaymod 2.1.7 en heb de pk3 bestand in de etmian gedaan maar hij host nog steets op dat ouden etpub zonder de exstras en zoo wat nu?:confused:

Een mod kun je eigenlijk het beste als dedicated server runnen.
Wat je nu doet is in-game, begrijp ik dat goed?

Als je een dedicated server maakt kun een mod in de meeste gevallen veel beter configureren.
Je activeert de mod dan onder de eigenschappen van de snelkoppeling waar je de server mee start. (startregel aanpassen).
Hoe te handelen staat over het algemeen beschreven in de readme van de mod.

Een mod kun je eigenlijk het beste als dedicated server runnen.
Wat je nu doet is in-game, begrijp ik dat goed?

Als je een dedicated server maakt kun een mod in de meeste gevallen veel beter configureren.
Je activeert de mod dan onder de eigenschappen van de snelkoppeling waar je de server mee start. (startregel aanpassen).
Hoe te handelen staat over het algemeen beschreven in de readme van de mod.

Hier heb je helemaal gelijk in.
Hoe dit moet staat op de jaymod site..
en een server hoste ingame gaat niet met mods. dat is gewoon een standaard etpub server ;)
Kijk maar eens rond voor guids/tuts op het jaymod forum

join mijn server eens

MOD-server

175.163.25.46:27960

hier dowload je jaymond and omi-bot gelijk en kan je speelen in alle servers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan