Wolfenstein ET: Problemen met IP en Ports

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systematisch

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2010
Berichten
12
Hallo,

Sinds kort zijn wij, naast het verhuren van web- en streamservers, ook bezig met gameservers.

Nu zijn wij bezig met het opzetten van onze eerste Wolfenstein ET dedicated server, maar we komen er totaal niet uit. Vandaar dat we hier een topic plaatsen.

Lokaal spelen werkt prima met het lokale IP adres: 192.168.x.xxx, alleen op het Net-IP heeft hij er geen zin in. Hieronder één screenshot, IP adres even achterwegen gehouden.

Wolfenstein%20error.PNG


We hebben de Firewall op dit moment uitgeschakeld om zeker te zijn dat het probleem daar niet ligt:

Wolfenstein%20firewall.PNG


En ook de porten voor de gameserver staan netjes open in de router:

Wolfenstein%20router.PNG


Wij hopen dat iemand ons verder kan helpen, want wij komen er echt niet meer uit na 2 zware dagen en nachten.
 
Heb je ook tegen de router verteld dat het WAN ip adres mag verbinden met het LAN ip adres van deze server? Poorten open zetten is misschien niet genoeg.

grtjs jjw
 
Heb je ook tegen de router verteld dat het WAN ip adres mag verbinden met het LAN ip adres van deze server? Poorten open zetten is misschien niet genoeg.

grtjs jjw

Wij hebben het WAN IP adres van de server toegewezen aan deze toepassing. Of bedoel je dit niet?
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet en of ik denk niet dat alleen het WAN adres toewijzen aan de toepassing, dus de applicatie voldoende is, ik denk dat je ook het WAN adres moet toewijzen aan het ip adres waar de applicatie op draait. Dan weet je zeker dat binnenkomende verzoeken die graag aan de server willen mee doen dat kunnen.

grtjs jjw
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan